wtorek, 28 maja 2013

Rozdział 26

Pub:

Tomas

-Ale jak go upić przecież on jest wystarczająco pijany i nie ogrania...
-No właśnie nie ogrania i nie  panuje nad sobą więc rusz tą mózgownicą i zrób tak aby się rozstali...
-No już wiem co zrobię....

Emma

-Leoś halo jak się czujesz?
-Beznadziejnie nie wiem o co jej chodzi ?? Przecież nic nie zrobiłem złego...
-No wiem przecież ona na Ciebie nie zasługuje przez nią się doprowadzasz to takiego stanu...-jakoś szybko połknął haczyk...
-Właśnie ale co ja poradzę,że ją kocham...
-Mnie też kochałeś i się odkochałeś może tylko wydaję Ci się,że ją kochasz a tak na prawdę nic do niej nie czujesz...
-Może masz rację...już sam nie wiem co czuje ...
-Ale ja wiem - i w tym momencie postawiłam go i pocałowałam,na szczęście Tomas wszytko to nagrał całą rozmowę i zrobił zdjęcie...


Następnego dnia:

Studio 

Violetta
<nastrój i natchnienie>
-Hej Violka- podeszli do mnie Naxi to znaczy Nata i Maxi takie ksywki wymyśliła im Fran
-Cześć wam -starałam się wymóc uśmiech na twarzy ale jakoś mi to nie wychodziło
-Ej co jest ?-zapytała mnie Nata.
-Zapytaj się jego- Maxi wskazał na Leona, który podążał w naszą stronę
-To my was zostawimy
-Witaj kochanie-przytulił mnie
-Cześć-odpowiedziałam oschle.
-Przepraszam za wczoraj zachowałem się jak skończony drań wybaczysz mi po raz kolejny?-spojrzał na mnie wzorkiem zbitego psa ale dobrze wiedziałam,że wczoraj pił widać było po jego oczach które były podkrążone i przepite...
-Leon...-przerwał mi
-Wiem,że słowa niczego nie załatwią więc zapraszam Cię dziś do parku na romantyczny spacer.
-Dobrze,ale ...
-Obiecuję...
Poszliśmy na zajęcia,może zrozumiał swoje błędy i postanowił się poprawić.


Tomas 

Idą na randkę,wspaniale dobry moment,żeby wysłać całe nagranie i zdjęcie .


Violetta

Leon cały dzień w Studio mnie komplementował i przepraszał za swoje zachowanie.
-Temu co dzisiaj ?-zapytała mnie Fran
-Odkupia swoje winy- dopowiedziała Ludmi.
-Podlizuje się -zażartowała Cami
-Dajcie mu spokój stara się -broniłam go choć nie wiem czy na to zasługiwał .


Park

Leon:

Może się nie dowie, co wczoraj nawywijałem. Czekałem na nią w parku, trzeźwy z bukietem storczyków. Za to co ja jej robiłem powinna mnie dawno skreślić, Emma myli się to ja na nią nie zasługuję

Violetta

Już go widzę, może na prawdę zrozumiał swoje błędy. Dzieliło mnie od niego kilka metrów  gdy nagle dostałam esa
a w nim nagranie i zdjęcie


I nagranie na którym Leon mój Leon mówi ,że przez mnie pije i nie jest pewien swoich uczuć do mnie .
Do moich oczu automatycznie zaczęły spływać łzy
Leon gdy to zobaczył szybko do mnie podszedł .
-Jak mogłeś skoro mnie nie kochasz to mogłeś powiedzieć a nie mnie oszukiwać!!
-Viola co się stało ?-zapytał zdziwiony
-To się stało -pokazałam mu zdjęcie i puściłam mu nagranie .
-To nie tak jak myślisz byłem pijany i nie wiedziałem co mówiłem ...
-No właśnie byłeś pijany !! Znowu a jak to się mówi pijany Ci prawdę powie!!-krzyczałam przez łzy.
-Violetta ja kocham tylko Ciebie zrozum,że ona się nie liczy tylko Ty !
-Taaa już mi to mówiłeś a to zdjęcie -byłam załamana tylko ja miałam prawo dotykać jego ust całować go myliłam się ...
-To dla mnie nic nie znaczy !
-Ale dla mnie tak czuję się zdradzona oszukana zraniona ...byłeś dla mnie wszystkim całym moim życiem....Czuję się poniżona , pogratuluj jej ode mnie wygrała...ja nie mam siły już walczyć...-mówiłam przez łzy...
-Violu proszę-do jego oczu zaczęły spływać łzy
-Nie Leon nie ...może dla Ciebie ten pocałunek nic nie znaczy ale dla mnie wiele. To koniec i nie zatrzymuj mnie życzę powodzenia z Emmą jak to mówią stara miłość nie rdzewieje ...-odeszłam.

Leon 

Ty Debilu, matole...straciłeś ją. Pobiegłem za nią...
-Violu zaczekaj !!!
Ona weszła na drogę nie oglądając się i nagle...


***
Wczoraj minął miesiąc istnienia bloga, rozdział zaczęłam pisać po 23 i nie wyrobiłam się przed północą. Dziękuję za pomysł skorzystam z niego w połowie więc livcia6058, za pomoc.Co do Leonetty mam pomysł na nich ale ich rozstanie potrwa kilka rozdziałów ale ich powrót do siebie na prawdę będzie wyjątkowy przynajmniej się postaram więc nie bijcie mnie za ich rozdzielenie bo obiecuję oni będą razem tylko,że później.
Dziękuję wszystkim za ten miesiąc było was tu ponad 23 tysiące, najbardziej czytanym rozdziałem podczas tego miesiąca był rozdział 3...troszkę statystki ...
DZIĘKUJĘ WAM to wy tworzycie tego bloga bez was nie było by go to wy dajcie i mi power do napisania kolejnych rozdziałów .
Się rozpisałam ale żadne słowa nie wyrażą moje wdzięczności do was chyba,że kolejne rozdziały które już wkrótce.
Pozdrawiam i życzę miłej lektury.;*

19 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. oh nie Viola będzie miała wypadek? ;(
    Czekam na następny z niecierpliwością ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ale niech jeszcze chwile viola nie daje za wygraną ale potem się pogodzą

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog i gratuluję. Ale jakoś mi się nie podoba ten wątek z pijaństwem Leosia... Ale mam nadzieję, że się to szybko skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie..... tylko żeby Violka nie miała wypadku.!
    Ten León robi się coraz gorszy. Z Czasem Tomas robi się coraz lepszy. Na miejscu Violi- podziękowałabym Tomasowi.
    Pozdrawiam - fajny blog.

    violetta49.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny genialny rozdział ;) Mam nadzieję, że Violi nie stanie się nic poważnego.. życzę weny i czekam na kolejne świetne rozdziały :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział;-) Szkoda, że Leonetta się rozpadła;-( Czekam na nstępny z nie cierpliwością;-) Zapraszam do mnie: http://violettaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny ale pomysł z wypadkiem http://violetta-y-leon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy bedzie następny rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  10. rozdział super a to jest mój blog zapraszam na : http://violetta1232.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię twojego blogą <3 LUDZIE !!! JAK mozecie to ZALOOKAJCIE ----------------> http://la-historia.blogerki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Następny, czekam z nie cierpliwością ! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy natepny? ;o
    Zapraszam na moj http://la-historia.blogerki.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze kiedy następny rozdział ? Czekam z niecierpliwością! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dawaj kolejny !!! Juz sie nie moge doczkeac xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, ciekawy pomysł na opowiadanie c:
    Ostatnio wszędzie te 1D, wyróżniasz się c:

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rozdzialik!!! Mam nadzieję że Twój blog będzie jeszcze przez wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeele miesięcy:-P <3
    Pozdrawiam>:)

    OdpowiedzUsuń