wtorek, 14 maja 2013

Rozdział 18

Leon 
-Violu bo ja chciałbym Ci powiedzieć że....-jak ja mam jej to powiedzieć ?? Cholera jak ?
-Leon nie strasz mnie -zobaczyłem w jej oczach strach
-Violu chciałem Ci powiedzieć,że Cię bardzo kocham i jesteś dla mnie wszystkim,i bez względu na wszystko będę przy Tobie ...-nie mogłem jej powiedzieć tego co zamierzałem
-Leonie ja też Cię bardzo kocham-wtuliła się we mnie pocałowała w policzek choć moim zdaniem nie zasłużyłem.
Nagle do sali wbiegł jakiś chłopak i podszedł do Pabla...skąd ja go znam hmmmm...

Pablo
-A to jest nasz jeszcze jeden uczeń,który przeniósł się ze Studia w Madrycie tutaj przedstawiam wam Roberto.
-Cześć wam wszystkim i sory za spóźnienie ..-przywitał się przeprosił bo miał za co....za  pół godz lekcyjnej...


Roberto 
Fajna klasa widać kilka czarnych owiec ale tak to w porządku chwila ja go skądś znam ...To Leon mój kuzyn co on tu robi? Podszedłem bliżej się upewnić czy to na prawdę on i nie myliłem się ...
-Leon Verdas?
-Roberto ! -Podszedł do mnie i się przywitał -Co Ty tu robisz? Dawno Cię nie widziałem....Opowiadaj co tam u Ciebie?
-Ja będę się tu uczył, tata dostał pracę tutaj i mnie przenieśli tutaj a Ty co tu robisz ?
-To czemu nie dzwoniłeś,że wracasz hmmm ładnie to tak nie informować rodziny ....nie uwierzysz ale też się uczę w tej klasie...-obok niego siedziała jakaś dziewczyna, ładna ale nie w moim typie,nagle Leon się opamiętał i podał rękę dziewczynie aby wstała-Bym zapomniał ...-dziewczyna patrząc na niego zmarszczyła czoło
-O mnie ...?
-Przepraszam,Roberto poznaj Violettę Castillo moją dziewczynę...
-Violu poznaj Roberto Verdasa mojego kuzyna
-Cześć miło mi Cię poznać-przywitała się Viola
-Mi również -uśmiechnąłem się do niej

Ludmiła
-Nata widzisz każdy z kimś gada albo jest kimś zainteresowany a ja ...-nie skończyłam bo moją uwagę przykuł wysoki brunet rozmawiający z Leonem
-A nie marudź jeszcze kogoś znajdziesz
-Właśnie znalazłam widzisz tego nowego jak mu tam Roberto....przystojny jest i ma śliczny uśmiech i w ogóle jakoś dziwnie podobny do rodziny Verdas tylko ma trochę ciemniejszą karnację...
-Oj Ludmi chyba ktoś tu się nam zakochuje ....
Nic nie odpowiedziałam tylko byłam wpatrzona w Roberto tylko teraz stał się obiektem mych westchnień....

Pablo
-Dobra... koniec tego dobrego mam dla was zadanie na koniec lekcji ale to nie jest zadanie dla wszystkich tylko dla uczniów nowo przyjętych,znajdźcie sobie drugą osobę ze szkoły i wykonajcie dowolny utwór dobrze?A i jeszcze jedno na przyszłą sobotę otrzymaliśmy zaproszenia do nowego klubu karaoke otrzymała je tylko wasza klasa .....
Zadzwonił dzwonek i wszyscy wybiegli na korytarz

Emma
O karaoke na nim może zrealizuję swój plan ale potrzebuję wsparcia ...Podeszłam do Tomasa
-Cześć jestem Emma a Ty ?...
-Tomas o co chodzi?
-Chodzi o Leona i Violę ....
-Chcesz ich rozdzielić zamieniam się w słuch ...
Obok nas w tym momencie przechodził....



Sorry sorry i jeszcze raz sorry za opóźnienia ale mam urwanie głowy dziś dodam jeszcze jeden,ale to późnym wieczorem. A i pytacie się ile mam lat to może w końcu ujawnić prawdę mam skończone 19 lat....

Pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Jest! Doczekałam się! Jest świetny! Ja mam 12 Lat! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział boski. Jakoś wyczekałam ale było warto. Ja mam 11 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. ;D Tylko niech oni znowu nie namieszają w Leonetcie. ;D Ja mam za kilka dni 13 heh.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już myślałam, że tylko ja tu jestem taka stara ;D 19 rządzą !! ;p
    Rozdział oczywiście świetny, czekam na kolejny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział :)
    Nic, tylko czekać na kolejny ;)

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny
    ją za kilka miesięcy skończę 15:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział.Ja mam 12 lat. : )

    OdpowiedzUsuń
  8. http://love-story111.blog.pl/2013/05/16/hej/ polecam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Ja mam 13 HeH , w sumie nie dawno skończyłam :3

    OdpowiedzUsuń
  10. super blog ja mam 11

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham tego bloga, ja nie długo będę muała 11

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do nas na historiagermangie.blogspot.com

      Usuń