piątek, 10 maja 2013

Wyjaśnienia

Przepraszam, ale ostatnio trochę was zaniedbuję...was moich czytelników i mojego bloga. Starałam się dodawać rozdziały codziennie, teraz jak dodam jeden na dwa dni jest dobrze. Obecnie mam praktykę zawodową i codziennie 8 albo więcej godzin roboty i kiedy wracam to spadają na  mnie obowiązki domowe itp I kiedy siadam do komputera jest godz 22 i nawet nie potrafię sklecić porządnie zdania bo z tego zmęczenia nie mam weny. Wiem to nie jest żadne wytłumaczenie. Postaram się dodac w tym tygodniu dwa rozdziały jeśli mi się nie uda obu to chociaż jeden . Przepraszam i proszę o wybaczenie ;* 

Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. W porządku. Rozumiem cię. Jak będziesz miała czas to dodaj, a jak nie to OK. Będziemy czekać tyle ile będzie trzeba na rozdział. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz za co przepraszać. Przecież mass swoje życie i swój świat. A tak właściwie to ile ty masz lat???

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepraszaj, nie masz za co : ) Będziemy cierpliwie czekać na nowy rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozumiem, nie tłumacz się :D też czasami nie mam czasu, chociaż próbuję systematycznie pisać :D

    P.S. Zapraszam na bloga: www.leonietta.blogspot.com
    www.studio-on-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie musisz się tłumaczyć. Ja rozumiem cię, ponieważ jestem w podobnej sytuacji. Akurat w tym tygodniu nie miałam czasu na pisanie, ponieważ miałam 2 klasówki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozumiem i zapraszam do mnie my-story-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozumiem zapraszam do mnie my-story-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć na moim blogu jest pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o kliknięcie LUBIĘ TO proszee, niedługo dodam kilka fajnych zdjęć: https://www.facebook.com/pages/Le%C3%B3n-Verdas/383222571796775

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj no proszęęę !! Nie rób mi tego. !! Wrr .. :D Proszę daj next'a bo wezmę i oszaleję .. A czekaj .. ZA PÓŹNO.. :c Ohoh pozdrawiam. SUPER BLOG I WSZYSTKIE ROZDZIAŁY*

    *To co dużymi literami jest bardzo ważne. ;)
    Leonetta :P

    OdpowiedzUsuń
  11. LUDZIE !!! JAK MOZECIE TO ZALOOKAJCIE ------> http://la-historia.blogerki.pl/

    OdpowiedzUsuń