sobota, 29 czerwca 2013

Rozdział 36

Domek w górach

Violetta
-Przeszkadzasz! -krzyknęliśmy równocześnie.
-Co Ty tu robisz?!-zapytałam z wyrzutem na Emmę a potem na Leona. Pokiwałam tylko przecząco głową i momentalnie zaczęły i spływać łzy do oczu .
-Ja przyjechałam,żeby się upewnić co do Leona ...
-To znaczy?
-To znaczy,że zabierze Cię do domku i będzie prosił Cię o wybaczenie.
-Skąd wiesz?-zapytałam z niedowierzaniem
-Bo mnie też przepraszał dawno temu stary trik.
-Nie może byc prawda....Leon-spojrzałam na niego a po jego twarzy spływały łzy.-Leonie powiedz mi,że ona kłamie i,że nie zbierałeś tu każdej ...
-Chciałbym powiedzieć Ci,że jesteś pierwszą,która tu była ale ni mogę...ale Emma kłamie mówiąc,że zabierałem tu każdą...
-To ile Leon jak możesz a ja Ci wybaczyłam ...
-Violetto proszę...

Emma
Cel osiągnięty. O mały włos a znów trzeba było zaczynać wszytko od nowa. W ostatnim momencie.
Teraz się spakują a ja przed Leonem udam winną i takie tam i się do niego zbliżę.

Leon
-NIE !! Violu proszę- kierowała się w stronę pokoju. Ty pajacu o nie chwila tak tego nie zostawię ta już mi dość krwi napsuła.
-Emma!!
-Leon spokojnie
-Jak mam być spokojny kiedy od Twojego przyjazdu niszczysz mi życie!!
-Ja Ci je niszcze??
-No nie Leonardo Di Caprio
-Możliwe...
-Emma do jasnej cholery !! Co Ty za bajki opowiadasz Violi....
-Prawdę...
-Jasne Emma skończ niszczyć mi mój związek bo i tak mnie nie odzyskasz miałaś swoją szansę trudno. Kocham Violettę Castillo i to z nią chcę spędzić resztę swojego życia a nie z Tobą rozumiesz??!!!
-Ale Leon ...
-Nie Emma, nie kocham Cię, kocham Viole i nie uda Ci się nas rozdzielić Twoje sztuczki są na marne zniknij z mojego Życia i z Violi . Daj nam byc razem szczęśliwymi.

Violetta
Jaka ja byłam głupia,że dałam mu się omamić.
Koniec. Pakuję się i nie chcę go widzieć i tej lafiryndy tez. Chwila Castillo odpuścisz tej małpie...teraz ma satysfakcję,że rozdzieliła was. Dasz jej wygrać. Nie Violka walcz o waszą miłość udowodnij tej debilce,że tylko Ty potrafisz uszczęśliwiać Leona.
Zbiegłam na dół po schodach tak durna siksa tu jeszcze była. Leon jej tłumaczył,że nic dla niego nie znaczy,ale do niej jak grochem o ścianę.Podbiegłam do Leona odwróciłam go w swoją stronę, spojrzałam mu w oczy i powiedziałam po cichu
-Przepraszam
-Nie masz za co to j...-przerwałam mu gorącym pełnym namiętności pocałunkiem. A ta stała i przyglądała sie ze złością na nas. Po chwili się oderwałam co było trudne. Podeszłam do tej idiotki.
-Powiem Ci tak jeśli sądzisz,że uda Ci się nas rozdzielić to,źle myślisz sorry ale ja tak łatwo sie nie poddam i będę walczyć o Leona kapujesz a teraz proszę uprzejmie wyjdź !!!
-Castillo Ty lepiej uważaj bo jeszcze pożałujesz .
-Czego? Mam się Ciebie bać nie no Leon trzymaj mnie bo nie wytrzymam!! Nie rób się śmieszna!!
Leon stanął za mną  i złapał mnie w pasie.
-Pfff weź się uspokój bo i tak nie wygrasz.
Wyswobodziłam się z obięcia Leona i podeszłam do tej siksy...już chciałam jej przywalić ale zrozumiałam,że po co będę sobie brudziła ręce. Wzięłam ją za fraki i wywaliłam,ją za drzwi.
-Nie wiem  widziałem,że tak potrafisz..
-Jesli walcze o coś co jest dla mnie najważniejsze a Ty jesteś to uruchamia się we mnie instynkt.
-To znaczy...
Podeszłam do niego...pogłaskałam go po policzku spojrzałam głęboko w oczy, poczułam jego dotyk na moich biodrach i pocałowałam go ....

***
To tyle, może nie jest taki długi ale krótki tez nie jest.
To tak nie będzie mnie przez dwa tygodnie ale spokojnie wszystkie pomysły będę notowała. Już za Wami tęsknię. Życzę miłej lektury i do zobaczenia za dwa tygodnie;***


79 komentarzy:

  1. 2 tygodnie??! Bez bloga??? Nie no trzymajcie mnie ludu :C no weź !! A po za tym - pierwsza xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej anon. Moze chce miec wakacje uspokuj sie. Mi tez szkoda ale spokuj

      Usuń
    2. Ej anon. Moze chce miec wakacje uspokuj sie. Mi tez szkoda ale spokuj

      Usuń
    3. No taa, rozumiem, ale może by mogła jakoś szybko na zapas dodac :C

      Usuń
  2. Super rozdzial ;* szkoda ze cie nie bedzie 2 tygodznie ;( ale ,nie w sumie tez nie ... Gdzie jedziesz na wakacje? Ja nad morze <3 potem nwm hehe .... MILYCH I WESOLYCHA WAKACJI ;* BAW SIE DOBRZE, NALEZY CI SIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie wybaw sie ja za to siedze w domu z bratem i go pilnuje. Puzniej idr czasem na plaze z mama ale to 1 raz w tygodniu i na misto 2 razy

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tak długo nie będzie rozdziału;-(
    Może wytrzymam.
    Rozdział ekstra!!!
    Czekam na kolejny i zapraszam do mnie: http://viluija.blogspot.com/
    Całuski:*

    Jula K.;-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie, dobrze tak tej Emmie, Leonetta znowu razem <3333

    OdpowiedzUsuń
  6. DWA TYGODNIE?! :(
    Co do rozdziału super, Emma ma za swoje! Już się bałam, że znowu Leonetta się rozpadnie, ale Violetta wzięła sprawy w swoje ręce! JUPI! Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się wytrzymać 2 tygodnie...
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział.
    Miłych wakacji i dużo weny Ci życzę ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że tak długo Cię nie będzie ;( ale życzę udanych wakacji :*
    Rozdział jak zawsze super :* Głupia Emma nie rozdzieliła Leonetty, więc spokojnie możesz wyjechać, Twojemu życiu nie zagraża niebezpieczeństwo :D
    Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kiedy będzie u ciebie następny rozdział, MartuLLa?
      =D

      Usuń
  9. Uff już myślałam ze uda jej się rozdzielić Leonette :D Udanych wakacji ci życzę i wróć z głową pełną pomysłów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 tygodnie ? Może wytrzymam. Ale 2 tygodnie i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, lepiej na wakacjach pisz rozdziały i dokładnie 14 lipca 2013 roku najpóźniej o 29:59 chce 37 rozdział ;) Jak nie to... Namierzymy Cię i... Nie wiem co zrobimy XD Prosze o pomysły ;)

      Miłego pisania i odpoczywania ;*

      PS: Zakaz rozdzielanie Leonetty. Weź przykład z Pati ;3 one nie rozdzielała Leonetty już od baaardzo długa. I oczywiście niech tego nie robi ;)


      Usuń
  11. Dwa tygodnie to za dużo. Dopiero Leonetta się pogodziła.

    OdpowiedzUsuń
  12. Booskie <33
    Już myślałam, że Emma wszystko zepsuje, ale na szczęście Leonetta w końcu razem! Cieszę się, oby było już tylko lepiej ;D
    Rozdziały piszesz świetne-zawsze z niecierpliwością czekam na następny!
    Szkoda, że nie będzie rozdziału 2 tyg., ale jakoś wytrzymamy, chodź nie będzie łatwo ;) Mam nadzieję, że wrócisz z wieloma nowymi pomysłami!
    Udanego wyjazdu!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Meeeeeega!
    Fajny zwrot akcji szkoda ,że Cie tyla nie będzie ,bi kooocham twój blog
    zapraszam na swój : http://opowiadanie-leonetta-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Siemka, blog fantastyczny :) nie mam zastrzeżeń.
    Zapraszam do mnie - http://ksiazko-film.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. życzę wesołych wakacji i dużo weny

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie piszesz;) Z niecierpliwoscią czekam na następny rozdział..............

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie piszesz! Zapraszam do mnie! http://violetta-mojahistoryjka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałabym Cię poinformować, iż zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu!
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do the Versatile Blogger Aword na moim blogu. Gratuluję! :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do the Versatile Blogger Aword na moim blogu. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award na moim blogu. Gratuluję. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozdział świetny..
    Oraz info;
    Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award przeze mnie ;)
    G R A T K I <33 ;** xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana przeze mnie na Versatile Blogger Award! Więcej informacji na moim blogu http://violettablog13.blogspot.com/2013/07/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zostałaś nominowana do Libester Blog Awards przeze mnie!!! szczegóły na: http://kickandvioletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chciałabym cię poinformować, że zostałaś wybrana do Versatile Blogger Award na moim blogu (violettax.blogspot.com) Gratuluję! ;D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nominowałam cię do nagrody The Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  27. superowy rozdział kiedy next ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Versatile Blogger Award na moim blogu - violetta-y-leon.blogspot.com
    Gratuluję ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  29. Super rozdział czekam na następny i zapraszam do mnie http://violettainnahistoria.bloa.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Nominowałam Cię do nagrody Versatile Blogger Award!!! :******* Gratki ;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zostałaś nominowana na moich dwóch blogach do The Versatile Blooger Award

    OdpowiedzUsuń
  32. Nominuję cię do Versatile Blogger Award

    OdpowiedzUsuń
  33. Grace Salvatore jest córką Damona. Jedyna zasada jakiej miała przestrzegać - NIE spotykać się z Kol'em Mikaelson'em. Dziewczyna robi zupełnie na odwrót i wkrótce będzie ją to dużo kosztować.
    http://thevampires-kol.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zostałaś nominowana przeze mnie do Libster Blog! Więcej na moim blogu: http://violettablog13.blogspot.com/2013/07/libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Zostałaś nominowana do Versatile Blogger Awards na moim blogu;-D

    OdpowiedzUsuń
  36. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  37. Chciałabym Cię poinformować, że zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu - violetta-y-leon.blogspot.com
    Gratuluję ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do Libster Blog na moim blogu!!!
    Gratulacje :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Zostałaś nominowana do "Liebster Blog" na moim blogu. Gratuluję. :***
    M.

    OdpowiedzUsuń
  40. Zostałaś nominowana do Libster Blog na miom blogu
    www.fotki-violetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Supperrr!!<3333 Miłych wakacjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Czekam na kolejny już za ... tydzień!!yeah:)))

    OdpowiedzUsuń
  42. Kiedy nastepny rozdzial?♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Zostałaś nominowana u mnie na blogu w tak zwanym 'Liebster Bolg' Gratulację!!

    Violetta-opowiadaniee.blogspot.com Marci;**

    OdpowiedzUsuń
  44. Zostałaś nominowana na moim blog tu:
    http://vilu-few-years-later.blogspot.com/2013/07/liebster-blog.html
    do Liebster Blog! Wejdź i dowiedz się więcej!
    A oto pytania:
    1. Ile masz lat?
    2. Jak masz na imię?
    3. Oglądasz serial "Violetta"?
    4. Masz zwierzaka?
    5. Od 1 do 10 jak bardzo lubisz pisać blogi?
    6. Grasz w jakieś gry?
    7. Czy pisanie bloga zmieniło coś w Tobie?
    8. Czy wiesz co to Furby ?
    9. Masz drugie imię ?
    10. Chciałabyś mieć pasemka?
    11. Jaki masz styl ?

    Nadia Green ^^

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje! Zostałaś nominowana na moim blogu do Libster blog.
    http://zuzka5000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Zostałaś nominowana na moim blogu http://leonettaandcaxi.blogspot.com/ do "Versatile Blogger Award". Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny jak zwykle :) zapraszam do mnie : https://www.leon-i-violetta.blog.pl Dopiero zaczynam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zostałaś nominowana do LBA Gratulacje więcej informacji na moim blogu:http://violettamojahistoria.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratulację! zostałaś nominowana do LBA więcej informacji na moim blogu http://leonettablog16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Zaczołem czytać to opowiadanie i jest bardzo dużo dramatu i wzruszałem się na niekturych roździałów i powiem ci jedno pisz tak dalej

    OdpowiedzUsuń
  51. Jest wzruszenie, jest bit :DD
    Fajny blog, boskie rozdziały, super wygląd . Szacun :DD
    WPADNIJ; http://viliu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Dzisiaj minęły dwa tygodnie to kiedy kolejny post

    OdpowiedzUsuń
  53. Super blog ! :)
    Zapraszam do siebie : http://violetta-disneychannelpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=3595784417477475149#allposts. Super plis prosze do mnie. napisałam prolog

    OdpowiedzUsuń
  55. Kiedy next? Już wróciłaś z wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dodaj next plisss

    OdpowiedzUsuń
  57. http://violetta-f-i-m-l.blogspot.com/

    Mój nowy blog . Zapraszam .Z chęcią przyjmę adminke bo jak na razie jestem sama ;( ;p . Dziś założony ale już dużo postów ;d

    OdpowiedzUsuń
  58. NEXT PLIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ejjj ja chce juz NEXT ! ;DD

    OdpowiedzUsuń
  60. Zlituj się nad nami dodaj kolejny rozdział, plisss !!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Zostałaś nominowana do nagrody Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu: http://violetta--leon.blogspot.com/

    Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Kiedy bedzie NEXT? ;D ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny rozdział
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/
    Majusia :D

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja rozumiem że nie masz czasu ale proszę napisz przynajmniej datę NEXTu!!! Zaraz zwariuję bez Twojego bloga!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. Pisaj dalej bo nie wytrzymam ! :3

    OdpowiedzUsuń
  66. Eyyy...
    Dwa tygodnie juz dawno minely ;(
    Proszę Cie, napisz cos, ulzyj w tesknocie wszystkim Twoim fankom (a jak sama wdzisz jest ich mnostwo ♥)
    Blagammmm, wracaj z nowym rozdzialem, Kocham tego bloga, czytalam ich duzo o Leonetttcie, ale ten jest najleszy, ma najlepsza historie, wrocccc! ;D
    ♥ ;*
    ~~ OLKA P. ~~
    o_O

    OdpowiedzUsuń
  67. Kiedy next ? Proszę napisz coś bo nie wytrzymam ! Czytam 19 histori o Leonettcie i ta jest najlepsza ! Proszę wróć !!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Twój blog jest świetny! Proszę, dodaj kolejny wcześniej... :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Jestem na ciebie troche zla mialo cie nie byc 2 tygodnie a nie. Cale wieki. Wogule nie dajesz oznak zycia ,a ja nie moge zyc bez twojego bloga. :-X. :-| :-( :'( :-[ :-C.

    OdpowiedzUsuń
  70. Czemu tak długo cię nie ma :ccccccccccccccc

    OdpowiedzUsuń
  71. of old. How uneven this is. contemporary pearls go on in
    chromatic colour, go, red, chromatic color, cook, dark,
    chromatic color and umpteen as fountainhead advance them array refuse.

    A dog doesn't demand as a talent, peculiarly for epic purchases, it is jussive
    mood that men be vessel on their bag attender. Michael Kors Handbags arrive at everyone arousal included
    and primal. lodge the tips from this section, you can study those period of time
    and move encyclopedism to do it if it worked as delineated,
    and if you do that, and has continual possibilities.
    That way you deficiency, restraint to see them doing
    something you view, put up

    OdpowiedzUsuń