poniedziałek, 3 czerwca 2013

Rozdział 28

Violetta
Poczułam tylko ,że ktoś ciągnie mnie do samochodu i odjeżdża.


Emma
Plan wykonany Viola nie jest z Leonem. Teraz przyszedł czas,żeby był ze mną .

Francessca 
Szkoda,że nie ma już Leonetty. Trochę dziwnie widzieć ich osobno. Ale cóż może to nie było to...ale Leon hmm widać,że dało mu to do myślenia nie pije odkąd Viola nie wpadała o mało co pod motocykl. Może jeszcze będą razem. Czekam na Violę od 15 min miałyśmy iść na zakupy bo w szkole teraz mamy długi weekend.Po chwili dostałam esa od niej ...dziwne zawsze dzwoni jak coś jej wypadło.
,,Wybacz,ale dziś nie dam rady spotkamy się w Studio w poniedziałek "
Ok..jest czwartek coś mi tu nie gra...może coś się stało,albo Leon i ona znów są razem nie wiem mam mętlik w głowie.

Violetta
Obudziłam się w jakimś pokoju w ogóle mi nie znanym. Rozejrzałam się w koło i podeszłam do okna a tam piękny widok na góry. Musiałam długo spac albo jechać bo jest 19. Dziwne kto mnie tu przywozi, a raczej porywa. Zaczęłam krzyczeć.
-Halo jest tu ktoś proszę mnie wypuścić !!!-waliłam pięścią o drzwi ale zero reakcji.
Podeszłam do okna i podjechał tam jakiś samochód ale to nie był tam jakiś pierwszy lepszy tylko bardzo dobrze mi znany ....

Leon
Rozmowa telefoniczna
-halo Panie Castillo tu z tej strony Leon Verdas. Jestem z Pana córką w domku w górach.
-Czemu ja o tym nic nie wiem ?
-To był spontaniczny wyjazd.
-Dobrze dbaj o nią. Ale chwila czy wy nie zerwaliście.
-Chcemy spróbować jeszcze raz .
-Dobrze kiedy wracacie?
-Jak wszytko dobrze pójdzie to w niedzielę wieczorem.
-Do widzenia

Dobra to teraz trzeba powiadomić resztę.
"Viola jest ze mną. Muszę jej to wszystko wyjaśnić. Nie dzwońcie. Życzcie mi powodzenia.  Nie gadajcie nic Emmie,Tomasowi i Diego proszę.~Leon~

Violetta
Nie wierzę własnym oczom....Leon mnie porwał ja chyba śnię. Gdzie mój telefon. Nigdzie go nie ma. Uduszę go co on wymyślił. Nie wystarczy mu to,że mnie zranił zdradził,oszukał. To teraz jeszcze musi mnie porywać.
-Verdas wypuść mnie!-krzyczałam i waliłam pięściami o drzwi.
-Leon odwieź mnie, Leon to nie jest śmieszne proszę wypuść mnie stąd- ale bez odzewu.

Leon 
Chyba sie obudziła. Czas przystąpić do realizacji planu jeśli to nie pomoże...


***
To na razie tyle. Nie wiem czy dodam dziś kolejny bo mam troszkę nauki ale zobaczę jak się wyrobię.
Część z was obstawiała dobrze co do Leona.
Gdyby te komentarze to wątpię czy byłby dziś rozdział, ale one mnie zmobilizowały więc jest krótki bo krótki ale jest. Czekam na opinię.
Miłej lektury ;)
Pozdrawiam ;*
 

17 komentarzy:

  1. super rozdział!!! ale mój Leoś ją porwał nie wiedziałam że byłby do tego zdolny !!! z niecierpliwością czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo Ba że Leon jak ja to czytałam to wiedziałam że to Leon to to takie piękne miejsce i wgl to tylko Leon by mógł Violę tam zabrać bo Thomas i Diego wątpie -.- a czytałam na innym blogu że rodzice Leona mają domek w górach bo mówił o tym Violi <3 LEONETTA FOREVER CZEKAM NA NEXT xd

      Usuń
  2. Dobrze się czyta ;-) Jak komentarze Cię mobilizują to apeluje do wszystkich czytelników: Komentujcie, dawajcie znaki życia!

    Ps: Życzę weny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)
    czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałam się, że to Leon!
    Ale powiem szczerze, że to dobry pomysł;-)
    Ciekawe jaki ma plan.
    Czekam na next.
    Zapraszam do siebie: http://viluija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział super. Nie wiedziałam, że Leon jest taki szalony ! :D Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski :D
    Czekam na kolejny.
    Jestem ciekawa co ty tam na bazgrzesz z moją Leonettą :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny :D Błagam dodaj dziś kolejny, już się nie kogę doczekać, mam nadzieję, że plan Leośka wypali <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jak zwykle boski ♥ nie spodziewała bym się tego po Leosiu *.* czekam z niecierpliwością na next ; * pozdrosyy ; )

    OdpowiedzUsuń
  9. BŁAGAM!!!!!!!! Dodaj jeszcze dziś kolejny, a jak nie dziś to chociaż jutro.
    Rozdział super, czekam z niecierpliwością... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeejejejej. Wiedziałam, że to Leoś ♥
    Super ;*;D Czekam na następny ;*;D

    OdpowiedzUsuń
  11. To Leon? Nie myślałam, że on mógłby coś takiego zrobić...
    Ale super to wyszło! Bardzo mi się podoba!
    Proszę, dodaj jak najszybciej, bo nie mogę się doczekać!
    :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Dodaj następny szybciutko bo jestem ciekawa co ten Leon zrealizuje :)
    Rozdział świetny jak wszystkie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie spodziewałam się, że Leon mógłby zrobić coś takiego, no ale czego nie robi się z miłości ;D
    Rozdział jak zawsze genialny, czekam na next :*
    no i oczywiście jestem bardzo ciekawa czy Leonowi uda się zrealizować plan ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. Leon???????? Nie no to już naprawdę jest prawdziwa miłość! <3333
    Porwał Violke by udowodnić jej miłość <333333333333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam też do mnie <33
    historia-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodasz kolejny jutro? Proszę!!!

    OdpowiedzUsuń