wtorek, 23 lipca 2013

Przeprosiny+ kilka sprostowań

No tak od czego by tu zacząć to może od początku, czyli od przeproszenia Was moich wiernych czytelników należy się to Wam. Byłam na rekolekcjach i wróciłam równy tydzień temu w wtorek. Chciałam dodać rozdział w zeszłym tygodniu ale wiele nie przewidzianych rzeczy mi w tym przeszkodziło. W tym tygodniu a tak ściślej w niedzielę mój komputer odmówił posłuszeństwa  nie chce się włączyć na pewno od razu nasuwa się WAM  pytanie jakim cudem zamieściłam tego posta otóż mój młodszy brat ma komputer ale stary i co chwilę sie wyłącza i takie tam jutro mój komputer być może choć nie jestem pewna zostanie przywrócony do życia. Modlę się aby nic nie zostało z niego usunięte ponieważ mam tam kilka rozdziału do przodu napisanych. PRZEPRASZAM WAS BARDZO JEST MI WSTYD I W OGÓLE NIE WIEM CO MAM ZROBIĆ ABY TO NAPRAWIĆ WIEM,ŻE NAJLEPSZYM BD ROZDZIAŁ I ON JUŻ WKRÓTCE.

Dziękuję za nominacje w najbliższym czasie postaram się nadrobić wszystkie rozdziały na innych blogach. I oczywiście zrobić nominacje i odpowiedzieć na pytania bo na tym komputerze dłuższe siedzenie łączy sie z tym,że w każdej chwili może sie wyłączyć.

Rozdział bd jeszcze w tym TYGODNIU;)

25 komentarzy:

  1. Spox :) Czekam na rozdział! Dobrze, że będzie w tym tygodniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dałaś znak życia! Juz się martwiłam ;-) Moze wybacze... :-) a co do nominacji to masz z glowy jakies 3 godziny, bo dostałaś chyba ze 20 nominacji w tym jedna ode mnie z mojego nloga
    Fotki-violetta.blogspot.com
    Radze odpowiadać na pytania w porządku alfabetycznym, bo inaczej możesz sie pogubić ;-)
    W czasie Twoje j nieobecności sppto odwiedzin miał Twój blog :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dlugo cie nie bylo ;( W tym czasie to ja teoj blog odwiedzialam codziennie ,dzien w dzien xd a co do nominacji ,to masz jedna u mnie ;D. Violetta-opowiadaniee.blogspot.com

    Pozdro... Marci ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. What?! Zaczynasz pisać od nowa?! Os Ty,przecież my byśmy Ci pomogli. A wracając do nominacji też jestem w tym ja ;) vilu-few-years-later.blogspot.com pozdruś :-) :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko ;) odwiedzałam twój blog codziennie i czekałam na znak życia i bardzo się cieszę że w końcu się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spoko, nareszcie jesteś:D
    Zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, więc nie patrz na wygląd (pracuje nad tym), ale fajnie by było jakbyś przeczytała i zostawiła komentarz:)
    http://fanka-violetty-opowiadanie.blogspot.com/
    Dziękuje:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Nareszcie jesteś!!! Już czekam na rozdział:) Mam nadzieję że wyjazd się udał:) I zapraszam na mojego bloga:) Jakbyś mogła wpaść to będę wdzięczna;)
    http://leonettablog16.blogspot.com/ A jakby co to nominacja też jedna ode mnie;)

    Pozdrawiam

    Kathrina

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozumiem. Czekam na rozdział. :)
    Zapraszam cię na mojego bloga, na którym jest już opublikowany prolog, oraz pierwszy rozdział. :
    violetta-and-her-world.blogspot.com
    Liczę na szczerą opinię.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. BYŁAM zła ale masz takiego extra bloga że więcej niż 5 minut nie potrafię się fochać

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Francesca tylko na tyle cie stać ??? ja sie tak martwiłam ( tak jak każdy inny ) aaaaa dłużej nie wytrzymam bez kolejnego rozdziału !!! uzależniłam sie Karolina masz najlepszy (jak dla mnie) blog w całym leonetto-świecie !

      Usuń
  11. Rozumiem, najważniejsze, że dałaś jakiś znak :)
    Cierpliwie będę czekać na Twój powrót z rozdziałem :*
    Wakacje się udały?

    OdpowiedzUsuń
  12. Spoko :) nie mogę się doczekać rozdziału :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże ! TY ZYJESZ !!! JUPPPPI !! JUSZ MYSLALAM ze coś ci się stało...

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w twoim blogu!!! ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapraszam do mnie : http://www.leon-i-violetta.blog.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spoko nie ma sprawy!!! Dużo pomysłów życzę!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pamiętaj że tydzień kończy się w niedzielę. Czyli masz czas do jutra... Błagam dodaj rozdział w przeciągu tego czasu !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. dziś się kończy tydzień ;D Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej super blog ^^ . Zapraszam na mojego ;D http://leoniviolettapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj :)
    Zostałaś przez mnie nominowana do Liebster Blog Award. Więcej informacji znajdziesz tu: http://zyciowydylemat.blogspot.com/2013/07/sprawy-organizacyjne-liebster-blog.html

    Pozdrawiam,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma sprawy,zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tydzień się skończył...
    Niecierpliwie czekam na rozdział
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń