wtorek, 30 lipca 2013

Rozdział 37

Violetta
Trudno było mi się oderwać od Leona...cholera jak on doskonale całuje a jeszcze po takim okresie rozłąki wręcz ....Violka spokój czas sobie to jeszcze raz na TRZEŹWO wyjaśnić.
Oderwałam się od niego i spojrzałam mu głęboko w oczy i pomyśleć,że mogłam to stracić. To wszystko co trzymało mnie przy życiu. Teraz wiedziałam,że właśnie Leon Verdas jest tym jedynym, wyśnionym ...jest moim rycerzem na białym koniu. Wiem jedno to z nim chcę spędzić resztę moich dni.
-Viola ja jestem...ja przepraszam... nie wiem skąd się ona tu wzięła.
-Leon ciii musimy porozmawiać o nas ...-jak to brzmi o nas przecież ostatnio zabiłabym,jeśli ktos by nas tak znów nazwał.-Musimy sobie wzajemnie ufać i żadna Emma ani inna osoba nie zniszczy tego.
-Violu ja Ci ufam i to bardzo. Masz rację nikt nie będzie niszczył tego co nas łączy.


Buenos Aires

Camila 
-Ludmi masz kontakt z Violką I Leonem od czwartku ich nie widziałam?
-Nie mam a co się stało ej co to za mina ? Coś z Brodwayem ?
Kiwnęłam tylko głową twierdząco i momentalnie się rozpłakałam.
-Ej maleńka co jest? No już nie płacz ciiiii....już spokojnie co się stało?
-Pokłóciliśmy się ...-wymamrotałam drżacym głosem.
-O co ?
-No bo jego tata dostał posadę w Anglii i mają wyjechać. Brodway razem z rodziną mają wyjechać. Brodway nie chce jechać ale ja mu powiedziałam,że ma jechać z rodziną a mną się niech nie przejmuje znajdzie sobie tam inną może łądniejszą i w ogóle. I on się wtedy zdenerwował i wybuchła awantura .
-Dziwisz mu się bo ja nie. Patrz Państwo Verdas też pracuję za granicą i Leon tu mieszka w prawdzie nie sam bo z ciotką swojej matki ale ma opiekę. Ale mieszka bez rodziców i daję sobie radę.
-A z kim miałby Brodway mieszkać no dobra jest pełnoletni i decyduje sam o sobie. A co z jego siostrą bliźniaczką hmmm...są bardzo do siebie przywiązani.
-CAMILO TORES!!!Do jasnej anielki nie doszukuj się nowych problemów. Te Twoje doszukiwanie się dziury w całym wygląda jakbyś chciała się pozybyć Brodway'a ....
-Nie po prostu nie chcę stać mu na drodze do lepszego życia za bardzo go kocham.
-Ty tępa pało leć i mu to powiedz a jak go zatrzymać wiem już zamieszka u Leona on i tak ma duży dom. Jego teraz  nie ma bo ratuję ale raczej próbuje uratować to co zepsuł.
-A podobno nie masz z nim kontaktu?! A czy się zgodzi...
-Zgodzi wkońcu jestem Ludmiła a jak ja się za coś biorę to doprowadzam to do skutku. No nie mam tylko domyślam się gdzie są. Przyszli Państwo Verdas.
-Aż wybiegasz w przyszłość. Mamy dopiero 18 lat.
-Wiem ale chciałabym aby nasi obecni chłopacy byli już tymi jednymi....
-Piękne marzenia...dobra ja się idę ogarnąć i przeproszę Broway'a. A jeszcze jedno Emma wyjechała z miasta mówiła cos o górach...
- O nie tylko nie góry....

***
Mordujcie, bijcie róbcie ze mną co chcecie. Jestem do kitu, jestem beznadziejna po co ja się w ogóle urodziałam.
Rozdział moim zdaniem to dziadostwo, szmira do czytania się nie nadaje.
Nominację dodam w innym poście. Trzy godziny mi brakło.
PRZEPRASZAMx100000000
Ta ja tylko przepraszać umiem a słowa dotrzymać to już nie i po co ja na tym świecie ....totalne dno ze mnie.

43 komentarze:

  1. Świetny rozdział!!!
    To wcale nie jest do kitu gdy zobaczyłam ,że dodałaś rozdział na mojej twarzy od razu wykwitł wielki uśmiech...
    Co z tego ,że rozdział krótki i po dłuższej przerwie ,ale ty masz wakacje i też musisz odpocząć bez względu na wszystko to ja i myśle ,że twoi wierni czytelnicy też będe czytać tego bloga!!!
    Wcale nie jesteś do kitu i nie waż mi się tak myśleć!!!
    Chciałabym mieć taki talent jak ty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział!
    Nie mów tak! Jesteś świetna i piszesz świetne rozdziały!
    MAsz wakacje i każdy to rozumie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieto ogarnii się! Rozdział jest świetny! I są wakacje rozumiemy(przynajmniej ja),że mogło Ci coś wypaść. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest super.
    Jesteś świetna w tym co robisz i każdy rozumie, że masz wakacje. ;)
    Nieważne, że krótki i po trochę długiej przerwie, ważne, że jest ;D
    Czekam na kolejny i na więcej Leonetty ;*

    Besos,
    Alex Verdas ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowy rozdział,
    Szkoda, że krótki, ale co tam.
    Też takie piszę i się tym nie przejmuj. (piszę gorsze)
    Aha i oczywiście ważne, że się pojawił.
    Zapraszam do mnie:
    leonetta-tequiero.blogspot.com
    violetta-innahistoria.blogspot.com
    Zuza

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdział jest super, a Ty świetnie piszesz.
    Poza tym są wakacje i nie masz wcale obowiązku wstawiać postów regularnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! Nie martw się świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja się z tobą zgadzam po takiej przerwie dajesz taki krótki i do tego spóźniony, więc musisz nam to wynagrodzić... :P Prosze dodawaj już regularnie, a w ramach przeprosin dodaj dziś kolejny ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ... łamoesz serca leonetto maniaczkom... ale i tak rozdział spoko

      Usuń
  9. Są wakacje, co oznacza że mało który autor dodaje opowiadania regularnie. Rozdział świetny. Z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.

    Pozdrawiam,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  10. Wreszcie rozdział !
    Świetny :3
    Życzę weny kochana i Broodway ma zostać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetny ale o wiele za kródki po prawie dwuiesiEcznej przerwie

      Usuń
  11. Wakacje są i każdy ma swoje życie prywatne. Wakacje to czas żeby odpoczywać, a nie harować-_- Więc dlaczego tak o sobie mówisz?
    Każdy wyczekiwał tego rozdziału. Gdy zobaczyłam na swoim blogu, że dodałaś ten rozdział prawie, że piszczałam:-) Dlatego nie mów tak o sobie. Jesteś dodskonała jak rozdziały na twoim blogu i cały blog;-D
    Co do rozdziały do cudny! Cieszę się, że jest Leosnetta. ^^<3
    Czekam na kolejny!
    Zapraszam do mnie: viluija.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    Julia K.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet tak nie mów ! Jesteś świetna i te twoje rozdziały po prostu BOMBA !!!!!!!!!
    Leonetta <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny rozdział a ty nie jesteś do kitu
    Twój blog jest świetny i powinnaś się cieszyć że masz taki talent.
    A tak w ogóle przeprosiny przyjęte
    I cieszę się że już wróciłaś
    Zapraszam do mnie
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny rozdział! Nie mów tak nie jesteś do kitu! Od razu się uśmiechnęłam gdy zobaczyłam nowy rozdział! A ty nie masz za co przepraszać bo w wakacje się odpoczywa a nie pracuje! Ale i tak oczywiście czekam na next!

    Twoja wierna czytelniczka
    Kathrina

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znasz się ;D Rozdział jak zawsze super :)
    To nic, że krótki, najważniejsze, że jest :)
    Zgadzam się ze wszystkimi poprzedniczkami, są wakacje, więc wszystkie rozumiemy, że odpoczywasz i wgl :) A im dłużej czeka się na rozdział, tym większa jest radość jak on się wreszcie pojawi ;P
    Oczywiście czekam na next i cieszę się, że Leoś i Viola są razem!! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozdział jest cudowny, kiedy next?????

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyno co ty mi tu piszesz,nie jesteś do kitu jesteś jedną z najlepszych bloggerek!Czytam twojego bloga od jego początków i już w tedy był świetny:)Nie smutaj się bo wszyscy którzy czytają twojego bloga uważają że jest świetny.Oczywiście rozumiem że są wakacje tak jak chyba wszyscy ale jestem smutna jak ktoś o sobie tak pisze :( Niczym się nie przejmuj nawet nie wiesz jaki miałam zaciesz jak czytałam rozdział.Zapraszam do mnie :
    http://leonetta13.blogspot.com/
    I nie rozpisuję się dalej.

    Nadia :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Żyjesz po to żeby życ i to że rozdział jest krótki to nic przynajmniej przy moich 16 -sto letnich oczach mam co czytac .
    Tak mam 16 oglondam Violette i czytam tą opowieśc
    pisz dalej następny

    OdpowiedzUsuń
  19. Super rozdział i nie myśl tak o sobie , bo to nie ładnie . Zawsze Cię podziwiałam za twoje rozdziały i nie przestawaj dalej pisać . Odwiedź mnie i jakbyś była taka miła napisz czy ma sens dalsze pisanie . http://leoniettaa.blogspot.com/
    Z góry dzięki .

    OdpowiedzUsuń
  20. rozdział jest świetny !
    już się nie mogę doczekać next :)

    OdpowiedzUsuń
  21. boski rozdział.
    to co że krótki , ale wspaniały
    już się nie mogę doczekać następnego.
    jak zobaczyłam że dodałaś rozdział byłam cała happy :)

    i nie mów tak o sobie.
    nie jesteś do kitu ani nie jesteś beznadziejna.
    masz wielki talent.
    szczerze mówiąc też bym chciała taki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. daj next proooooooszę

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Awards! / http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. TY DO KITU ?! Hahahaha Bardzo śmieszne TY PISZESZ NAJLEPSZE OPOWIADANIA NA ŚWIECIE ! ♥ :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak zwykle bardzo fajnie, na prawdę bardzo podoba mi sie twoje opowiadanie. Zapraszam na swoje: http://violettastudio2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. rozdział świetny , czekam na kolejny a i dodaję cię do obserwowanych :)
    zapraszam do mnie mam nadzieję że zostawisz coś po sobie :)
    http://violetta-y-leon-leonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Przesadzasz!
    Masz talent!
    Rozdział jest super!
    Kiedy next?

    Pozdrawiam
    Alcia

    OdpowiedzUsuń
  28. tak wiesz, to było głupie sama jesteś głupia!!!! to było cudowne!!!!!!czekam z niecierpliwością na następny rozdział!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. rozdział wcale nie jest do kitu !! ja uwielbiam tego bloga i nie przestanę go czytać ... strasznie nie mogę się doczekać nexta !!! leonetta rządzi !!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu .
    http://leoniettaa.blogspot.com/
    Gratulację ;D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się podoba czekam na kolejny!
    http://violettadisneypoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPER ROZDZIAŁ ;)
    SUPER BLOG - JESTEM TU PIERWSZY RAZ ;)
    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://violettaserialfanclub.blogspot.com/
    MOŻE OBSERWACJA ZA OBSERWACJĘ? ;)
    JA JUŻ OBSERWUJE ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zostałas nominowana DO Libster Blog Awards na moim blogu -
    violettainlove.blogspot.com
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie pisz tak nawet. Twoje rozdziały są zawodowe czytam je od początku , masz w ogóle mnóstwo fantastycznych pomysłów (:
    i GRATULACJE za nominacje .
    + zapraszam do mnie http://martina-codzien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. NIE MÓW, (a raczej nie pisz) TAK!!! Jesteś wspaniała. Masz talent i styl, a poza tym są wakacje i masz wypoczywać. Czekam na kolejny rozdział i mogę zaczekać rok, jeśli będzie to konieczne! Teraz odkładać komputer i zrobić coś, co lubisz.
    WAKACJE SĄ!!!
    Buziaki.
    Tini

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. http://leonetta11.blogspot.com czytajcie mnie

    OdpowiedzUsuń