czwartek, 22 sierpnia 2013

Rozdział 41

Pokój Violetty

Violetta
-Violu o co Ci chodzi o czym chcesz rozmawiać?-spojrzałam mu głęboko w oczy sama nie wiedziałam czy chcę znać całą prawdę, ale skoro powiedziałam A trzeba powiedzieć i B .
-Leon bo chodzi mi o to...Leon powiedz mi jak to było z Emmą. Chcę znać całą prawdę. Wiem,że mi o niej kiedyś wspominałeś ale nigdy nie opowiadałeś całej historii...ja wiem tylko,że Cię zraniła więc...
Leon był moją prośbą widocznie zmieszany. Nigdy wcześniej nie rozmawialiśmy o przeszłości i o tym co działo się przed naszym związkiem.- Leon przepraszam...wiem,że Twoja przeszłość nie byłą kolorowa. Zapomnij,że w ogóle o to pytałam.
-Nie, Violu jesteśmy razem więc powinnaś wiedzieć wszystko nim się poznaliśmy.
-Leon, jeśli...
-Dam radę-widziałam,że na jego twarzy pojawił się smutek, po co go to pytałam. Przecież widzę,ze na samą myśl na jego twarzy pojawia się ból.-Było to 3 lata temu. Miałem 15 lat i właśnie rozpoczynałem swoją 6 letnią naukę w Studio21, sorry rozpoczynaliśmy. Byliśmy z Emmą...szczęśliwi, układało się nam...do czasu.
Po kilku miesiącach  nauki w Studio zauważył ją jakiś reżyser. Zaproponował jej rolę w prestiżowym przedstawieniu oraz,że zajmie się rozwojem jej kariery scenicznej bo trzeba jej przyznać była dobrą aktorką. Wszytko fajnie, ale całe to przedstawienie było wystawiane w Nowym Yorku. Jedynym warunkiem było się przenieść do Nowego Yorku. -jego głos załamał się na chwilę. Podszedł do okna i kontynuował swoją wypowiedź- O tym,że musi wyjechać dowiedziałem się przypadkiem od Fran. -spojrzałam na niego pytająco- Znałem Fran od dziecka  Andreasa zresztą też a Cami, Maxiego, Nate i Ludmi poznałem w Studio. Początkowo przyjaźniłem się tylko z Fran, Camilą, Maxim i Andrease'm to tak dla wyjaśnienia. Nawet mnie nie zapytała co tym sądzę, wiem byliśmy małolatami, którym się miłości zachciało. Ale wbrew wszystkiemu ja....ją...-jego głos brzmiał jakby tracił swoją moc, jego głos wręcz zadrżał-Ja ją kochałem ...była moją pierwszą miłością
Gdy w dniu wyjazdu nawet nie przyszła się ze mną pożegnać...-jego głos się załamał- nawet nie przyszła się ze mną pożegnać- odwrócił się i spojrzał na mnie spojrzeniem pełnym bólu i złości- wysłała tylko SMS a w nim, że związek na odległość nie ma sensu i nie chce mi blokować drogi do szczęścia, Violu ona zerwała ze mną przez esa nie miała odwagi powiedzieć mi tego prosto w oczy- widziałam,że te wspomnienia są dla niego bolesne-Pojechałem na lotnisko to wyjaśnić a tam ona z innym trzyma się za rękę. On był może starszy o 2, 3 lata ode mnie jakiś aktorek, który miał grać z nią w tym przedstawieniu. Po jakimś czasie dowiedziałem się,że ten koleś ją zostawił podobno dla zdolniejszej. Najbardziej mnie bolało to,że wyjechała bez słowa. Stałem się aroganckim, wrednym podrywaczem. Podrywałem każdą i tym samym je raniłem bo...chciałem aby cierpiały tak jak ja cierpiałem.

Leon
Matko dawno tego nie opowiadałem. Chcieć zapomnieć to nie zawsze móc...
-Leon bardzo mi przykro...to było kiedy zerwałeś z Emmą a co było dalej?
-Właściwe to ona ze mną zerwała. Hmm co było potem jak już mówiłem stałem się zimnym draniem. Przestałem zadawać się z przyjaciółmi, zmieniłem środowisko i wtedy związałem się z Ludmi. Związaliśmy się po roku jak Emma wyjechała. Byliśmy ze sobą dwa lata to ona była przy mnie kiedy tego potrzebowałem po zerwaniu z Emmą. Byłem z nią ale nie było to samo co czułem do Emmy. Dalej podrywałem, oglądałem się za innymi ale Ludmi najwidoczniej to nie przeszkadzało grunt bym jej nie zdradzał. Potem pojawiłaś się Ty. Na początku... -przerwała mi
-Leon, mi to wystarczy jak nie chcesz to nie mów...
-Nie. Pytałaś mnie o to jak było potem więc daj mi skończyć...
-Dobrze, choc chyba po części tą cześć historii znam . Ale skoro chcesz...
-No na początku, to chciałem się zemścić na Tomasie, miałaś być kolejną, którą rozkocham i zostawię.- spojrzałem na Violkę jej oczy były pełne zdziwienia a jednocześnie pełne radości-Ale nie przewidziałem jednego,że się w Tobie zakocham na zabój. Nawet się nie spostrzegłem, kiedy stałaś się dla mnie ważna i, że moje serce należy już do Ciebie. Nie chciałem dopuszczać do siebie tego uczucia, by potem znów nie cierpieć- usiadłem koło Violetty a ona mnie złapała za ręce - ale to było silniejsze ode mnie. Jeszcze ten Tomas, zdobycie Cię było dla mnie wyzwaniem. A posiadanie Ciebie u swego boku nagrodą- w oczach Violi pojawiły się jakby światełka- I co wiesz co teraz gdy spojrzę na ponad te trzy lata, to jesteś kimś kto przywrócił mi wiarę w miłość, jesteś kimś kto zmienił mnie w błyskawicznym tempie i nie tylko mnie. Gdyby nie Ty byłbym dalej zarozumiałym draniem. Wydaję mi się,że gdyby nie Emma i jej wyjazd to być może byłbym teraz nią a Ciebie może nawet bym nie poznał. -zacząłem gładzić ręką jej policzek, w którą ona się wtuliła, spojrzałem jej głęboko w oczy -Violu kocham Cię- ona dotknęła mojej dłoni która spoczywała na jej policzku wplotła w nią swoją i delikatnie musnęła swoimi ustami wierzch mojej dłoni.
-Leon ja Ciebie też. Uwierz mi,że ja bym na pewno Cię odnalazła w końcu jesteś tym jedynym. Ale dziękuję Ci za to szczere wyznanie. To jest przeszłość i trzeba ją oddzielić grubą kreską. Teraz jesteśmy my i zawsze już będziemy. - po tych słowach wtuliłem się w Violkę, ona była moją ostoją, moją przystanią, moim słońcem w pochmurne dni, kobietą za którą jestem gotowy oddać życie, skoczyć w ogień, jest moją nadzieją, jest moją dziewczyną. Właśnie moją niczyją inną tylko moją.

Violetta
Siedzieliśmy tak do późna, ale to nie domek w górach aby mogliśmy rozmawiać do rana i aby Leon zasnął przy mnie, mój tatuś by na to się nigdy nie zgodził. A poza tym jutro szkoła i trzeba wrócić do rzeczywistości.

****
Ta dam ! Jest rozdział, chyba się spodoba mam taką nadzieję.Końcówka może nie jest trzymająca w napięciu, ale wkrótce się to zmieni. Moja wena wraca chyba z wakacji i owocuję dość chyba ciekawymi rozdziałami,które już niebawem. W nich też się pojawią inni bohaterowie, nowe związki, problemy. Troszku ich zaniedbałam, więc teraz to oni będą przez kilka rozdziałów na "tapecie".
Miłej lektury;*
Pozdrawiam ;*

102 komentarze:

  1. Wzruszyłam się...
    Świetny rozdział. Czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział
    I jeszcze ta historia Leona o przeszłości
    Po prostu boska
    Kocham twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie. I jeszcze historia Leona... <3
    Pozdrawiam, tw czytelniczka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super.Ty masz ogromny talent!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzruszyłam się. A jeszcze jak włączyłam tą muzyczkę to już w ogóle. Ale świetny rozdział, ta historia Leona była wspaniała. Czekam na next :D
    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. życze jak najleprzej weny... extra

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda ,że to nie działo się w domku w górach. xd To wyznanie było wzruszające ;*
    Czekam na następny. Życzę weny ♥
    Zapraszam : http://niebezpieczna-violetta.blogspot.com/

    By Vilers ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Boski!!!<3
    Myślałam że Viola się wścieknie za to
    że, chciał odegrać na Tomasie.
    Uff...
    Czekam na nexta
    Tini Verdas

    OdpowiedzUsuń
  9. Wzruszyłam się
    Historia Leosia...
    I jeszcze ta muzyczka
    To było piękne
    Czekam na next

    Zosia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten rozdzial czytam juz drugi raz i drugi raz placze przez niego, wspanialy. <3
    Czekam na next. = D
    Pisz dalej, robisz to swietnie. :*
    Pozdrawiam . A. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie. Czekam na nexta.
    Zapraszam na bloga koleżanki :http://leonettadisney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny, aż się wzruszyłam ...i jeszcze ta myzyka dodaje takiego nastroju ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny rozdział :) Czekam na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra wzruszyłam się :* Piszesz MEEGAA http://tylkoleonetta.blogspot.com/ zapraszam do mnie chciałabym poznać twoją opinię na temat mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeej, wzruszyłam się <3
    Cudownie ;*

    Wpadaj do mnie na nowy rozdział: http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny rozdział :*
    Ja również się wzruszyłam :*
    Ta historia Leona.. po prostu rewelacja!
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  17. ŚWIETNY rozdział :D
    Jestem wzruszona i czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!!! Kofam twoje opowiadanie!!! Super piszesz!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wzruszyłam się ;( Zapraszam do siebie : http://opowiadania-o-leonettcie.blogspot.com/ /Czekoladowa :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcesz być informowana o nowych rozdziałach na moim blogu? Zapisz się do zakładki "informowani"! :)
    Zapraszam na 51 rozdział na moim blogu: http://violetta-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzruszyłam się, super rozdział :)

    zapraszam do mnie
    http://magicznaprzyjazniludmiivioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny <3 Czekam niecierpliwie na następny ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepraszam.. dawno nie komentowałam, ale czytam bloga od początku.
    Jesteś świetna <33
    Zapraszam do siebie:
    leon-i-violetta-always-togetger.blogspot.com
    martina-y-jorge-story.blogspot.com
    Pozdrawiam N ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny ;***
    Historia Leon była więcej niż wzruszająca .
    Wspaniała ;D
    Czekam na następny tak cudowny rozdział ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapraszam na mojego bloga http://violetta-superdziewczyna.blogspot.com/
    Twój jest super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba <333
    Nie mogę doczekać się nexta ^^
    Historia Leona jest wzruszająca
    Oby tak dalej :>
    Weny życzę
    F.L :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zostałaś nominowana do nagrody LBA
      Szczegóły na blogu :
      http://leoniviolettapl.blogspot.com/

      Usuń
  27. Po prostu kocham twojego bloga <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie! Uwielbiam twojego bloga.A tak przy okazji, ostatnio weszłam na twój profil i doszłam do wniosku, że chyba mieszkasz tam gdzie ja :D W Żorach tak?

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapraszam do mnie http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/
    P.s Uwielbiam twoje opowiadania!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nowe tło? Śliczne! Rozdział super jak wszystkie pozostałe!
    Kiedy następny? Bo chodzę nerwowo po mieszkaniu, co chwilę sprawdzając laptopa, czy nie dodałaś...

    OdpowiedzUsuń
  31. rozdział super zapraszam na mojego bloga leonetta-i-nie-tylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Już jest nowy rozdział!!
    Na http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. KIEDY NASTĘPNY????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  34. Właśnie! Już nie mogę się doczekać <333 Wchodzę codziennie i sprawdzam : D Świetny blog ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Jest już 3 rozdział na http://violetta-opowiadanie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Wspaniały <33
    Zapraszam do siebie:
    http://kickinit-inna-historia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Zostałaś nominowana do LBA!
    Szczegóły tu
    http://leonetta-violetta.blogspot.com/2013/08/pierwsza-nominacja-do-lba.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Boski, czekam z niecierpliwością na next !!!

    OdpowiedzUsuń
  40. zostałaś nominowana do nagrody LBA
    Szczegóły na blogu :
    http://fedelettaforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. super blog ;)
    zapraszam : http://violetta-disneychannelpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Genialny!!!! Czekam na next!!!!!!! Kocham Twojego bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  43. CUDNE! <3 <3

    Zapraszam do mnie
    newstoryabouleonetta.blogspot.com

    xAdusiax

    OdpowiedzUsuń
  44. Dodaj nowy rozdział, bardzo mi brakuje twojego bloga:(

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystko pięknie (chociaż nie przeczytałam ani zdania) , lecz źle piszesz dialogi. Przeczytaj jakiś poradnik!

    OdpowiedzUsuń
  46. ej, ej, obiecywałaś te następne trzymające w napięciu odcinki... Ja tu czekam i czekam i co? I nic. A naprawdę czekam z niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam twojego bloga.<3
    Życzę dużo weny!
    Zapraszam do siebie http://suzanstory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja też czekam z niecierpliwością na następny <33 Kiedy będzie ?? Naprawdę nie mogę się doczekać!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  49. kocham cię kiedy kolejny?

    OdpowiedzUsuń
  50. weź długopis i kartkę
    1 Napisz imię płci przeciwnej
    2 Który kolor najbardziej lubisz: czerwony, czarny, niebieski, zielony, żółty
    3 Pierwsza litera twojego imienia
    4 Miesiąc urodzenia
    5 Który kolor bardziej lubisz czarny czy biały
    6 Imię osoby tej samej płci
    7 Ulubiony numer
    8 Wolisz jezioro czy morze
    9 Napisz życzenie mozliwe do spełnienia

    Skończone zobacz ponizej
    Odpowiedzi
    1 kochasz tę osobę
    2 jeżeli wybrałaś wybrałes:

    czerwony- twoje życie jest pełne miłości
    czarny-jestes konserwatywny/a i agresywny/a
    zielony- twoja dusza jest zrelaksowana i jestes osaba na luzie
    niebieski- jestes spontaniczny/a kochasz całusy pieszczoty tych, których kochasz
    żółty- jestes bardzo szczesliwa osobą i udzielasz dobrych rad tym keórzy sa w dołku
    3 A-K- masz w sobie dużo miłości ktora ofiarujesz bliskim i przyjaciołom
    L-R- próbujesz cieszyć sie życiem na maxa a twoje życie uczuciowe wkrótce rozkwitnie
    S-Z- lubisz pomagac innym a twoje życie uczuciowe wygląda bardzo dobrze

    4 Styczeń-czerwiec- rok minie ci bardzo dobrze i odkryjesz ze zakochasz sie w kims zupełnie nieoczekiwanym
    Lpiec-wrzesien- będziesz miala wspanialy rok i doswiadczysz duza zmiane w zyciu na lepsze
    Pazdziernik-grudzień- twojeżycie uczuciowe nie będzie zbyt wspaniałe ale w końcu odnajdziesz bratnia duszę

    5 czarny- twoje życie obierze inny kierunek co będzie dla ciebie bardzo korzystne
    biały- będziesz mieć przyjaciela któremu mozesz całkowicie zaufac i zrobiłby dla ciebie wszystko choc ty mozesz sobie z tego nie zdawac sprawy

    6 ta osoba jest twoim BFF
    7 to ilosc twoich przyjaciół w zyciu
    8 Jezioro; jesteś lojalnym przyjacielem kochanką/kiem
    Morze:jestes spontaniczny i lubisz zadowalac ludzi
    9 to zyczenie spełni sie tylko wtedy gdy wstawisz ten test do 5 innych odpowiedzi w ciągu godziny. wklej je do 10 innych komentarzy a twoje marzenie sie spełni przed twoini urodzinami
    TO NAPRAWDĘ DZIAŁA!


    OdpowiedzUsuń
  51. juz dwa tygodnie nie wrzucasz rozdziałów blagam daj NEXTA

    OdpowiedzUsuń
  52. zostalas nominowana do liber blog awand
    wiecej informacji na http://swiatvioletty.blogspot.com/2013/09/liber-blog-awand.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Super ... Kiedy dodasz następny ??? Zapraszam do siebie violaileon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. codzienie wchodze i czekam ,czekam na nastepny !!!

    OdpowiedzUsuń
  55. Boskieeee <3 kiedy next? :*

    Zapraszam do mnie newstoryaboutleonetta.blogspot.com

    xAdusiax

    OdpowiedzUsuń
  56. zaczynam wątpić że coś dodasz
    pozdrawiam ;*czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  57. ej kiedy ten kolejny rozdział?? wcale tu nie zaglądasz a masz wielki talent do pisania

    OdpowiedzUsuń
  58. ej kiedy ten kolejny rozdział?? wcale tu nie zaglądasz a masz wielki talent do pisania

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedy następny rozdział kocham tego bloga i się nie mogę doczekać :* Proszę dodaj NeXt`A proszę :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Kurde wchodzisz tu jeszcze wg ? Obiecywałaś trzymające w napięciu rozdziały. NIE MA ICH OD DAWNA ! Czemu ?

    OdpowiedzUsuń
  61. Ej, błagam... Tak pięknie piszesz.... Proooszęęęęę wejdź tu i coś napisz!

    OdpowiedzUsuń
  62. Normalnie się poryczałam, błagam dodaj następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  63. Mogła byś tu zajrzeć dopiero zaczynam http://violetta-opowiadaniapl.blogspot.com/
    P.s Twój blog jest świetny!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  64. hej kiedy rozdzial jak mozesz to wejdz http://kinia741.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  65. błagam cię dodaj następny roździał. kiedy czytałam te kiedy byli w domku w górach to normalnie cała drżałam miałam takie emocje jakbym tam był, normalnie boskie

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam do was wielką prośbę, prowadzę stronkę o Violettcie i bardzo mi na tym zależy żeby dowiedziało się o niej więcej osób :) Czy moglibyście udostępnić na waszym blogu naszą stronkę? A my na naszej stronce wasz Blog? proszę o odpowiedź :) Link do stronki:


    https://www.facebook.com/pages/Violetta-PL/201093746724330?fref=ts
    O odpowiedź proszę na email : pamcis@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Czy to ostatni rozdział ? ; // Błagam dodaj coś !!! Czekam już prawie miesiąc ; (( Nie mogę już : ((((

    OdpowiedzUsuń
  68. www.violettarozdarteserce.blogspot.com

    PS potrzebuje pomocy ponieważ dopiero zaczynam chętnych proszę o informacje na podany adres email basiagl2002@gmail.com

    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  69. http://przygodavioletty.blogspot.com/? m=1

    http://tajemniczahistoriavioletty.blogspot.com /?m=1

    http://wspaniala-para-jortini.blogspot.com/?m=1 ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  70. http://leonettablogtiniverdas.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  71. Twój blog wymiata!!!! kiedy go zaczęłam czytać to cały dzień na nim spędziłam ;) Zapraszam do mnie: rozdzialyleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. super, uwielbiam twojego bloga. Możesz zajrzeć do mnie, dopiero zaczynam, ale bardzo mi zależy.
    http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Fantastico ! Jesteś świetna.! Czekam na next !
    Zapraszam do mnie http://fedelettaforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetny jest
    Zapraszamy na http://leonetta-para.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  75. już ponad miesiąc nie wrzucasz rozdziałów życzę weny i czekam z niecierpliwością na naxt oraz Leonettę

    OdpowiedzUsuń
  76. No przeczytałam całego twojego bloga :* Jest po prostu boski, najlepszy, świetny itd. <3 Rozdział cudowny :* Kiedy następny bo już długo nie ma? Proszę szybko bo nie wytrzymam <3

    OdpowiedzUsuń
  77. Wzruszyłam się;***
    Nie wiem dlaczego, ale dopiero teraz przeczytałam ten rozdział :D
    Przepraszam!
    Zauważyłam, że był 22 sierpnia. Co się stało, że tak długo nie piszesz???
    Zapraszam do mnie: viluija.blogspot.com

    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam!

    Jula K.

    OdpowiedzUsuń
  78. Błagam Cię dodaj następny! ;-;

    OdpowiedzUsuń
  79. Twój blog jest niesamowity

    ZAPRASZA DO MNIE!!! :)

    http://vampirzamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Czy to twój ostatni rozdział? Pozdrawiam ;***
    /Julia

    OdpowiedzUsuń
  81. kiedy nastepny, patrz ile osob czeka;/ ;*

    OdpowiedzUsuń
  82. Super rozdział! Wzruszyłam się. czekam na next dosyć długo? Co się dzieje, że nie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  83. hej może każdy z nas napisze swój 42 rozdział może to doda weny naszej autorce bloga albo po prostu możemy napisać pomysły na następny rozdział napiszcie kontynuacje 41 rozdziału życzę powodzenia... walcie śmiało. ja np. niech Viola i Leon się prześpią razem zdarzenie ze szczegółami. Skoro każdy z nas już tyle czeka można napisać... A nasza autorka nie pisze ponad 2 miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  84. To bardzo fajny pomysł ludzie do roboty...

    OdpowiedzUsuń
  85. 100 komentarzy!!!!!!!! :DDDDDDD ^^

    OdpowiedzUsuń
  86. Coś się stało że nie piszesz?! <3

    OdpowiedzUsuń
  87. zajrzycie do mnie ? : http://historieleonetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. superowe wzruszajace i wogóle ;) kiedy nastepny ?? duzo osób czeka

    OdpowiedzUsuń
  89. Minęły już 3 miesiące a kolejnego nie ma -.-

    OdpowiedzUsuń
  90. Sweet i pomożecie mi we wbijaniu wyświetleń ? Niedawno zaczęłam :D wolfblood-violetta.blogspot.com
    Mam nadzieję że pomożecie :D
    Nawet jeśli nie dacie koma wystarczy że przeczytacie :* papatki

    OdpowiedzUsuń
  91. cudo! Świetny rozdział<3 kocham twojego bloga ~Łk~

    OdpowiedzUsuń