sobota, 17 sierpnia 2013

Rozdział 40

Violetta
Kiedy podjeżdżaliśmy pod mój dom zobaczyłam, że na moim ogrodzeniu jest napisane czerwoną farbą :

MYŚLISZ,ŻE WYGRAŁAŚ BITWĘ ALE NIE WOJNĘ. POŻAŁUJESZ,ŻE ZADARŁAŚ ZE MNĄ CASTILLO!!!

-Leon...-powiedziałam pełnym złości a jednocześnie pełnym strachu głosem-Leon ja się boję,ona jest nienormalna.
-Spokojnie trzeba zadzwonić na policję, nic Ci się nie stanie.
-Co policja mi da, spisze zeznania, wlepi jej mandat da jej naganę.
-To jest groźba Violu- Leon ma rację,ona mi grozi. Już mieliśmy wysiadać z samochodu gdy dostałam SMS:
"Co mina zmizerniała? Nawet nie próbuj dzwonić na policję bo nie tylko będziesz miała ogrodzenie zniszczone ale całe życie, a i myślisz,że on będzie Twój to się grubo mylisz panienko!! Powodzenia w czyszczeniu..."
Gdy go odczytałam poczułam jeszcze większy strach. Pokazałam go Leonowi. Automatycznie się wkurzył, chciał wsiadać do auta i gdzieś jechać ale go powstrzymałam domyślam się,że chciał jechać do Emmy.

Leon
Boję się o moją Maleńką. Emma jest nie obliczalna. Grozi jej co ona sobie myśli,że mnie w ten sposób odzyska. Grubo się myli oddał bym życie za Violettę.
-Violu to już jest niepokojące boję sie o Ciebie...
-Leon ona mi nic nie zrobi nie ma tle odwagi chyba ...a poza tym mam Ciebie przy sobie.
-Violu kochanie nie znasz jej i chyba ja już też nie poznaję .
Nagle z domu wybiegł Pan German, Olga, Ramallo i Federico.
-Co to jest ?? Violetta wiesz coś o tym ?-Zapytał zdenerwowanym głosem jej tata.
-Tato ja 10 minut temu przyjechałam i też się cieszę,ze Cię widzę. Nie wiem chyba tato daj spokój.
-Violetto to jest groźba, ktoś Ci grozi .
-Tak tato wiem ...a może któraś jest zazdrosna o Leona - ta ja nawet wiem która i ona też to wie. Udaje przed rodziną,że tym się nie przejęła a ja widzę strach w jej oczach.
-Kto to grozi mojej Kruszynie będzie miał ze mną do czynienia ja już mu pokażę, popamięta mnie...
-Olgita też Cię kocham-Viola od razu do niej podeszła i wtuliła się.
-A ja to co ?-dodał oburzony Ramalo
-No już-i Viola tym razem podeszła do Ramalo i sie przytuliła .
-Federico jak się za Tobą stęskniłam- Viola wyrwała się od Ramala i podbiegłą do tego niby jej kuzyna.
-Witaj Violu co tam u Ciebie widzę,że masz konkurentki?
-Nie mają z nią szans- podszedłem do nich -Cześć jestem Leon Verdas- podałem mu rękę.
-Federico Cotza, Ty jesteś...
-Chłopakiem Violi a Ty jesteś...-przerwał mi
-Jej kuzynem od strony taty.
-Miło mi Cię poznać- po czym objąłem Violkę.
-Ramalo zadzwoń do ekipy remontowej niech przyjedzie tu jutro i zrobi coś z tym a na razie zakryjcie to jakoś, niech ja dopadnę tę która to zrobiła to pożałuje. Chodźcie do domu nie będziemy tak stali pod domem.
-Nie ja już pojadę, nie będę przeszkadzał.- serio nie chciałem przeszkadzać. Musieli jeszcze przygotować domek dla Brodway'a i jego siostry.
-Nie ma mowy Romeo mam prze pyszne ciasto.
-Skoro Pani nalega...
-Jaka Pani? Olga rozumiano.
-Tak proszę Pa...Olgo.Już idę tylko zamknę samochód.
Viola udaje spokojną przed rodziną. Boję się o nią co raz bardziej nie dość,że jakiś palant się do niej przyplątał to jeszcze Emma to już powoli zaczyna się robić przerażające.

Salon w domu Violi

Violetta
Boję sie i to bardzo ta cała Emma mnie przeraża. Co ja jej zrobiłam ?? Muszę udawać przed rodziną,że wszytko Ok i wcale mnie ta sytuacja nie rusza.
-No Violu jak tam pobyt w górach ?-zapytał mnie Ramalo, a ja się o mało co nie udławiłam herbatą .
-Bardzo dobrze- spojrzałam wtedy na Leona, który nie ustanie się we mnie wpatrywał.
-W ogóle nie zabrałaś rzeczy, w czym Ty tam chodziłaś?-zapytała Olga. A Leon zaczął się krztusić.
-Yyyy...no ...
-No pożyczyłem kilka ubrań od Fran-wybawił nas Leon.
-Tato to my pójdziemy do mnie pokoju. Chcę się od świeżyć i założyć coś swojego
-Dobrze to może weźcie ze sobą Fede.-zaproponował tata.
-Jasne chodź, po siedzisz z Leonem kiedy ja będę w łazience.

Pokój Violetty

Leon
Violka poszła do łazienki a ja zostałem sam z Fede. Trzeba coś z nim zagadać.
-A więc mieszkałeś w Włoszech ?
-Tak mieszkałem, ale otrzymałem stypendium w Studio21.
-To super będziemy w jednej klasie więc będzie ciekawie.
-A wy długo jesteście razem bo Violka jakoś się nie zwierzała.
-Oj to jest dość skomplikowana historia. Ale pytasz z przerwami czy bez ?
-Może bez.
-To cztery miesiące jak bez przerwy. Bo przed wakacjami byliśmy trochę ze sobą, ale zbytnio się raniliśmy a Viola nie umiała zdecydować czy kocha mnie czy Tomasa. We wrześniu miałem wypadek i dziś mogłoby mnie tu nie być, bo miałem wyjechać do Szwajcarii jako inwalida, później wszytko się układało dobrze ale znów ja namieszałem ze swoją byłą i chyba z dwa tygodnie albo i dłużej wolę nie wiedzieć nie byliśmy razem. A tak to od wczoraj znów jesteśmy parą.
-Wow no serio skomplikowana historia. A jak z Tobą wszytko ok po wypadku.
-Jak na groźny wypadek gdzie prawie byłem jedną nogą na tamtym świecie jest dobrze. Mam tylko niewielką bliznę na brzuchu. Wiesz wypadek był we wrześniu a mamy prawie połowę grudnia.
-To się cieszę. Chwila pamiętam jak wujek mówił kiedyś,że Violi nie ma bo siedzi w szpitalu, to chyba przy Tobie.
-Z pewnością...
-Jak ja odzyskałeś z tego co znam swoją kuzynkę to nie łatwo przychodzi jej wybaczać.
-No powiem Ci stary łatwo nie było. A odzyskałem ją dwa razy...i nie mam zamiaru jej już tracić.
-No ja myślę. Ale na prawdę musi Cię kochać skoro Ci wybaczyła i jest przy Tobie.
-Powiem Ci,że już miałem chwilę zwątpienia czy mi się uda i myślałem,że się poddam to było właśnie w ten weekend.
-Dałeś radę. Sorry,że o to zapytam jak nie chcesz nie mów bo wiem ,ze Violka mnie i tak odprawi z kwitkiem...
-No pytaj -  o co mu chodzi...
-No powiedz mi Leon o co chodzi z Twoją byłą i ten napis na ogrodzeniu Violka udaje,że ją to nie rusza ale ja dobrze ja znam i wiem,że ją to niepokoi.
-Powiem Ci bo i tak się dowiesz. Moja była to Emma Picado, chodzi z nami do Studio i do jednej klasy. Raz prawie przez nią Viola zerwała ze mną kiedy dowiedziała się przypadkiem,że Emma to moja była. A drugi raz to zdradziłem Violkę po pijaku całując się z nią. Kiedy bylismy w górach to Emma tam przyjechała i nie wiele by brakowało a nie byliśmy parą Viola wyrzuciła Emmę za drzwi ale jeszcze przedtem jej nawrzucała. I ten napis to obawiam się,że jej sprawka.
-Wow ona jest psychicznie chora. To jest groźba czemu Viola nie idzie z tym na policję.
-Nie mamy dowodów,że to ona a poza tym Viola dostała SMS z groźbą,że jeśli pójdzie na policję, to ją zniszczy dosłownie. Nie mów Violecie,że Ci powiedziałem a i trzymaj się z daleka od Emmy. Trzymaj się naszej paczki.
-Jasne spoko dzięki skorzystam. I nie bój sie kiedy nie będzie Cie przy Violi ja będę jej pilnował.
-Dzięki- kurcze spoko facet czuję,że będzie z niego nie zły przyjaciel.- Dobra zmieńmy temat, o właśnie a Ty wiesz,że będzie mieli tu więcej ludzi.
-A tak słyszałem w domku dla gości. Brodway i Mary?
-Tak Brodway jest w naszej paczce a Mary chyba wkrótce dołączy...
-Co nie jest u was?
-Jeszcze nie ale ona i Napo mają się ku sobie.
-To wasza paczka jest liczna ...
-Oj i to bardzo i głownie same pary. To tak jest Fran i Marco, Brodway i Camila, mój kuzyn Roberto i Ludmi, Braco i Eva, Natalia i Maxi, Andres, Napo, Lara moja kuznka i to chyba tyle. Mam nadzieję,że nikogo nie pominąłem.
-No sporo was i to same pary z tego co zrozumiałem to pary nie ma Napo jeszcze, Andreas i Lara.
- Na pewno ich polubisz.
-Też tak sądzę. Coś ta moja kuzynka długo siedzi w tej łazience.
-Wcale jej się nie dziwię.
-Czemu?
-Wiesz w domku moich rodziców owszem była łazienka,ale wiesz nie było jej wszystkich kosmetyków bo wziąłem tylko najpotrzebniejsze i podstawa nie było jej ubrań.
-Ale ciuchy od Fran...-spojrzałem na niego spojrzeniem "serio uwierzyłeś w to?"
-Ta gdyby Pan German dowiedział się,że Violka nie miała swoich rzeczy tylko chodziła w moich koszulach to sądzisz,że jeszcze bym żył bo ja nie.
-O widzę,że wypad był udany-do pokoju weszła Violka. Jaka ona piękna założyła białą bokserkę i turkusową zwiewną spódnicę. Wow ja wyrabiam się z kolorami przy Violi.
-Ślicznie wyglądasz kochanie- podszedłem do niej i musnąłem jej policzek.
-To ja pójdę już do siebie, przygotuje się na jutro, a wy nie powiem,ze macie się sobą nacieszyć ale musicie porozmawiać chyba.
Federico wyszedł a my z Violą usiedliśmy na łóżku.

Violetta
-Powiedziałeś mu ?-spojrzałam na Leona karcącym spojrzeniem.
-I co niech wie. Violu kocham Cię i nie wybaczyłbym sobie nigdy gdyby Tobie cos się stało.
-No dobrze. Leon ale chciałbym z Tobą porozmawiać i wiem,ze ten temat może Ci sie nie spodobać.....

****
To tyle. Chyba jest wystarczająco długi. Może troszku nudny i daremny ale moja wena mnie dobija w całości. Widzę to po ilości odwiedzających i komentarzy ja wiem,że są wakacje i w ogóle i ciężko czyta się takie wypociny,które są mało ciekawe i nudne.
A jest 40 rozdział wow nie dawno pisałam 1 który chyba był bardziej ciekawy.
Nie wiem oceńcie sami czy warto jeszcze pisać.
Miłej lektury;*
Pozdrawiam;*
Buziaki ;*;*

34 komentarze:

  1. To nie jest nudny rozdział! :]
    Czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rozdział. Wcale nie uważam że jest nudny. Pisz dalej bo świetnie ci idzie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeej!!! Rozdział w moje urodziny! Jesteś boska! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards!
    Więcej informacji tutaj:
    http://vilu-y-leon-opowiadanie.bolgspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział
    Ale o czym chce rozmawiać Viola?
    Już nie mogę się doczekać
    Zapraszam do mnie
    http://mojeopowiadanieoviolettcieileonie.blogspot.com/
    http://mystoryaboutleonetta.blogspot.com/
    A tak P.S. To już 40 rozdział a nie dawno zaczynałam czytać twojego bloga.
    :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super. Jak zawsze. Kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  7. Niedawno? 27 kwietnia to jednak trochę dawno ;) Kiedy dodasz LBA?

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział jest świetny jak zawsze :)
    I wcale nie jest nudny :D
    Bosz... Ta Emma mnie wkurza -.-
    Ej, no... Musiałaś w takim momencie? xD
    Czekam na nn ^.^

    Besos,
    Alex Verdas ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Rozdział GENIALNY po prostu :)
    Leonetta w końcu razem <333
    Fajnie by było gdyby Leoś i Fede byli przyjaciółmi
    Czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  10. Wcale nie nudy!♥
    Jest cudowny, tak jak każdy.
    Proszę wpadnij do mnie(http://leonivioletta.blogspot.com/)
    i wyraź swoją opinie w komentarzu.
    Będę bardzo wdzięczna!!!
    Pozdrawiam i czekam na nexta
    Tini Verdas

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział...kiedy NEXT???
    Zapraszam do mnie:
    http://violainnahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jest nudny bzudry gadzasz !! :)
    Czekam na nexta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Wiem że wcześniej nie pisałam komentarzy, ale uwierz mi ze czytam twoje oby dwa blogi. Jesteś super. Powinnaś napisać jakąś książke, na pewno bym kupiła! Oby tak dalej! Jestem ciekawa co to za sprawa. Czekam na kolejny rodział i tak pisz dalej. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny rozdział wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Super!
    Jest długi i nie jest nudny!
    Nich ta Emma trzyma się z dala od Violi i León, bo mnie popamięta!
    Ja nie mogę~!
    Dziewczyno masz już 133222 wyświetlenia!
    Gratulacje, zasłużyłaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ani trochę się nie nudziłam!~Serio!!!! Super piszesz!!! Jesteś po prostu boooska! Czekam na next z niecierpliwością:)))))♥♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rodział i ciekawy. Serio. Z niecierpliwością czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super!
    Achh tylko ta Emma głupiaa....Łagodnie mówiąc ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozdział CUDOWNY! Kiedy next???

    OdpowiedzUsuń
  20. Rozdział był na prawdę ciekawy. Czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj ta Emma to się uczepiła ich no... Mam nadzieję,że nic złego nie im nie zrobi...
    Rozdział ciekawy fajnie,że wprowadziłaś Federica do opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zostałaś nominowana do lba na moim blogu . Wszystkie informacje i nowy rozdziaał tu http://tylkoleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pisz dalej to jeden z kilu najlepszych. Jest zarabisty. Ciągle wyczekuje nowego. Pisz dalej. ;)))
    <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem piszesz najlepsze opowiadanie o Leonie i Violi. Czekam na nastepny rozdzial . :-) pisz dalej ! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny rozdział, czekam na następne. Ta Emma jest głupia ;/ Możesz mnie informować o nowych rozdziałach? :)
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam http://leonettav.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super nie jest nudny i czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś nominowana do libster blog awards więcej tutaj leonetta13.blogspot.com Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  28. Twój blog został nominowany do Libster Blo Awards !http://violetta1234.blogspot.com/2013/08/nasz-blog-nominowany-do-libster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ciebie czytać czekam na następne

    OdpowiedzUsuń
  30. DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!! DODAJ NEXT!!DODAJ NEXT!!
    PLIS!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Super rozdział :D I w ogóle nie był nudny :) Ta Emma jest walnięta albo od urodzenia chora na głowę. Bardzo lubię twojego bloga :) Zapraszam do mnie : http://lavidadevioletta123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń