poniedziałek, 8 czerwca 2015

One Shot: Dla Twojej miłości odrodzę sie bo jesteś dla mnie wszystkim...cz.2

Stałam w oknie i patrzyłam jak odchodzi w głowie tłumacząc ze to jakiś  żart  ale serce mówiło ze wroci.  Z zamyślenia wyrwały mnie dziewczyny.
-Odpowiesz nam w końcu na pytanie?! Halo Viola kto to jest ?-pytały poirytowane a może bardziej ciekawskie przyjaciółki
-Yyy...nooo nazywa się Leon i spotkałam go dziś na ulicy ale to tylko tyle nic więcej- oby tak się nie stało .
-Ta tylko...jakoś nie chce mi się w to wierzyć-zaprzeczyła Cami
-Ta na ulicy no powiedz gdzie wyhaczyłaś i czy ma równie jak on przystojnych kolegów?- dopytywała Fran.
-Co Ty taka zdesperowana? Nigdzie go nie wyhaczyłam to po pierwsze, po drugie nie znam żadnych jego kolegów ledwo znam jego imię i nazwisko, a po trzecie bierzmy się do roboty bo kursanci nie będą czekać. - Co one takie ciekawskie znając moje szczęście w miłości to był ostatni raz jak go widziałam.

Violetta Castillo pracowała w studiu tanecznym gdzie musiała uczyć czasem mało zdolne osoby tańca choć zdarzały się perełki. Kochała ona taniec śpiew, scenę lecz los nie dał jej możliwości dostania sie do wymarzonej szkoły i musiała zadowolić sie tylko tym tak samo jak Camila i Fran, które spotkał ten sam los co Violę ale każdą z innego powodu.
     Violetta mieszkała z ojcem i ciotką, która miała więcej szczęścia bo pracowała gdzie Viola chciała się uczyć a kto wie może by i została wykładowcą, lecz niestety kilka lat temu Viola miła wypadek w dniu w którym miała egzamin, ledwo z niego wyszła i ojciec zabronił jej ponownie podejść do egzaminu przytaczając jeden a ten sam argument :
Najwidoczniej to był znak, żebyś nie startowała do egzaminów, może ta szkoła nie jest dla Ciebie. Boję się o Ciebie, Marię już straciłem nie pozwolę abyś i Ty mnie zostawiła.
 Leon Verdas mieszkał w Meksyku wraz z rodziną ale pragnął zmian zbyt wiele się w jego życiu wydarzyło, za dużo na tyle dużo,że miał dość. Miłość mu zaszkodziła przez nią zbaczał z wyznaczonej mu drogi. Skrzywdziła go na tyle mocno i dotkliwie,że nie wiedział co z sobą ma zrobić. Kobieta Anna miała na imię wspólne plany na przyszyłość wspólne pasje no i co z tego jak wszystko szlak trafił i to w jednej sekundzie. Kiedy byli na wycieczce w Beunos Aires doszło do karambolu w którym ucierpiała Ana przewieziono ją i Leona do Meksyku. Leon wyszedł prawie bez szwanku lecz nie taki był plan...w samochodzie Leona ktoś majsterkował. Przez tę usterkę jak i przez to,że jeden z kierowców wymusił doszło do poważnego wypadku w którym ucierpiało wielu ludzi.
Wracając do Anny, w szpitalu Leon dowiedział się całkiem przypadkiem,że Anna go zdradza z jego największym wrogiem Pablem, i w tym wypadku miał ucierpieć Leon bo Anna nie była w stanie wybrać więc Pablo wybrał za nią. Leon  długo nie mógł dojść do siebie nawet nie złożył doniesienia na policję o popełnionym przestępstwie. Anna wyszła ze szpitala i została w mieście. A Leon wytrzymywał ich obecność zbyt długo bo przez parę lat, ale kiedy dowiedział się o ich ślubie wyjechał.

Przez cały dzień Viola miała w głowie obraz Leona, te oczy jakby już je kiedyś widziała, zahipnotyzowały ją w jednym momencie i te słowa  na kartce.
W pewnym momencie z rozmyśleń wyrwały ją dziewczyny.
-Violllla!!!!!!!!!!Viola!!!!!!!!!!!!!
-No co zaraz mam zajęcia.
-Widziałyśmy Twojego Leona-powiedziała ze dumą Cami
-Po pierwsze nie mojego - choć szkoda - a po drugie gdzie?
-W sekretariacie -powiedziała Fran
-No i może szuka pracy a może chce się uczyć tańczyć nie mój interes.
-Panno Castillo- usłyszałam głos pani ze sekretariatu
-Tak o co chodzi?
-Grupa, która była na 15.30 odwołała zajęcia , tzn większość osób i zostały by dwie osoby a tamci mieli prośbę by ich przenieść na inny dzień aby nie mieli zaległości, tłumaczyłam im,że jest pani najbardziej obleganą trenerką ale prosili co mam zrobić?
-No cóż to i tak by byłą ostatnia grupa na dziś więc proszę ją przenieść na za tydzień zrobimy sobie podwójne zajęcia.
-No dobrze. Dziękuję. A i mam dla Pani informację będzie Pani miała konkurencję...
-Co to zna...- I w tym momencie ze gabinetu wychodził ON pewny siebie Leon Verdas
-Dziękuję Panu i zapraszam jutro owocnej współpracy z nami życzę. - Że co do cholery jasnej to jakiś absurd to jest nękanie teraz to ja nie zaznam spokoju ani ze strony dziewczyn a tym bardziej ze jego strony.
-To znaczy,że ma Pani nowego kolegę -powiedziała babka ze sekretariatu
I jak na nieszczęście musiałam na niego wpaść tak jak dziś rano i przy okazji wszystkie moje notatki poszły....wszędzie.
-Przepraszam pomogę Pa...- Leon podniósł głowę i nie no znów jego oczy czy on to musi robić uwziął się na mnie czy jakie licho- Wybacz Violu pomogę Ci...-tylko nie zrób czegoś głupiego tylko się nie zakochaj, tylko...
Patrzyłam jak próbuje okiełznać moje notatki i słyszałam za siebie wzdychania sekretarki oraz dziewczyn.
-Co Ty robisz ?- postarałam się wrócić na ziemię, ale on dalej milczał- lecz w pewnym momencie podniósł głowę i powiedział:
-Będę tu pracował-aha fajnie to już wiem
-To zauważyłam, ale dlaczego tu ?- i znów cisza synek co Ty głos straciłeś
Lecz po chwili ni z gruchy ni z pietruchy spojrzał mi głęboko w oczy co mnie aż zmroziło i przy wszystkich co byli w okół przyciągną mnie do sobie a raczej do swoich ust i mnie pocałował ale nie tak brutalnie, łapczywie tylko delikatnie a zarazem namiętnie. Słyszałam tylko pisk Fran i Cami, ale po chwili nie słyszałam już nic zostałam bez sił, w tej chwili mogłam go całego poznać wszystkie jego emocje stały się moimi emocjami, staliśmy się jednym.
Po chwili oderwał się od moich ust, a ja żałowałam,że już koniec ale czas wrócić na ziemię. Na mojej twarzy pojawił się jeden wielki rumieniec, nie no znowu on to ma wyczucie (rumieniec) .
-Odradzam się dla Ciebie to właśnie tu robię.....

*********************************************************************************
To tyle. Nie bijcie macie dalszy ciąg. Wiem jestem mało słowna co do dotrzymywania obietnic, ale mam swoje życie, a poza tym mamy jeden komputer na 3 więc ni zawsze mogę. Jeśli nie potraficie mnie zrozumieć to trudno ja kolejnych wytłumaczeń nie będę pisać. Dziękuję tym którzy czekają i rozumieją, dziękuję tym najwytrwalszym i najwierniejszym.
Będzie 3 część nie wiem kiedy na pewno w tym miesiącu. Będzie to ostatnia część OS, później wracam do opowiadania. Pozdrawiam ;*

11 komentarzy:

  1. Wreszcie <3 Świetny OS na równie świetne wejście świetnej osoby <3
    Brakowało mi Ciebie tutaj

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że masz zamiar dalej pisać to opowiadanie, gdyż jest świetne :-) Dziękuję i z cierpliwością czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej kiedy kolejna część? Świetnie piszesz!!!❤💕

    OdpowiedzUsuń
  4. zarąbisty szkoda , że ja nie umiem tak pisać :c
    A w wolnych chwilach zapraszam na mój blog http://leonetta-crazyinlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. zarąbisty szkoda , że ja nie umiem tak pisać :c
    A w wolnych chwilach zapraszam na mój blog http://leonetta-crazyinlove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju czekam na next! ♥ Oczywiście możesz wpaść do mnie. Będzie mi bardzo miło :))
    zwyklanastolatka-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Another dilemma is with.
    I feel this condition might be treatable.
    Thank you pertaining to giving this excellent content on your web-site. I discovered it on google. I may check back again if you publish extra aricles.
    Very nice post. I have really enjoyed visiting your site posts. In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again soon! Thanks a lot, love-binding-spell-caster

    OdpowiedzUsuń
  8. espionne paresi Daisi gharry bermejo collings faceless altavista closer
    I learned a lot thank you
    you are really a good webmaster, you have done a well job on this topic!
    shopbymark

    OdpowiedzUsuń
  9. lly is such a wonderful resource that youre offering and you give it away for free. I adore seeing internet sites that understand the worth of offering a top quality useful resource for free. It?s the outdated what goes around comes around routine.
    Hi. Magnificent job. I did not expect this on a friday night. This is a terrific story. Thanks!
    i would shopbymark

    OdpowiedzUsuń
  10. ave been meaning to write something like this on my site and this has given me an idea. Cheers.
    I'm having a weird issue I cant get my reader to pickup your feed, I'm using google reader by the way.
    Keesodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    OdpowiedzUsuń