czwartek, 20 lutego 2014

Przeprosiny/ wyjaśnienia/ sporstowania czyli to co zawsze ....

Moi Drodzy wiem trochę bardzo was zaniedbałam, ale jest to spowodowane moja nie ubłagalnie zbliżającą sie maturą. Nie mam czasu na nic bo nie dawno miałam próbne matury, teraz próbuję napisac prace maturalną. Postaram się wykrzesać odrobinę czasu aby dodać posty.
 A i nie mam zamiaru zawieszać bloga zbyt wiele czasu na niego przeznaczyłam wiem,że wielu z was juz tak myślało ale nie blog jest był i będzie.

Pozostaje mi Was przeprosić i prosić o wyrozumiałość .

58 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Twój blog jest super. Mam taki mały pomysł jak Viola i Leon się pokłócą to niech Leon znowu ją porwie

      Usuń
    2. 2 mieś. bez rozdziału !!! Szaleję !!! Kochana wiem masz dużo na głowie, ale ja SZALEJE NIE WYTRZYMAM JEŻELI NIE DOWIEM SIĘ CO SIĘ WYDARZY !!! GDY ROZDZIAŁY CZYTAM OD POCZĄTKU RYCZĘ !!!!!

      Usuń
  2. Rozumiem Cię doskonale <3 Nie musisz się o nic martwić ;* Poczekamy na Cb ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie kochana. ♥ Bez pośpiechu. Oczywiście,że poczekamy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spokojnie :)
    Nie umrzemy =3
    Zrób wszystko spokojnie i będziesz.miała czas na rozdziały ;*
    Angela <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie kochana! <3
    Zajmij się na spokojnie swoją maturą, pracą maturalną i wgl (wiem, co czujesz, bo sama to przechodziłam i rzeczywiście nie łatwo jest to połączyć z innymi rzeczami, a jeszcze dochodzi do tego bieżąca nauka, to już wgl masakra.)
    Poczekamy jeszcze na rozdział! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa!!Piszcze i skacze z radośći bo...wróćiła NAJLEPSZA blogerka świata :)!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie , poczekamy na rozdziały =) powodzenia w pisaniu pracy maturalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog ! Zapraszam do mnie : http://auslly-mimo-wszystko.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nooo spoko rozumiem ale kiedy dasz rozdziała zaciekawiłaś mnie ty co on kombinują .....

    OdpowiedzUsuń
  10. JA CHCE NEXTA I KONIEC ! :* Masz super bloga :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam :* : http://leonetta-nowahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się że nie zawieszasz bloga !!!
    Czekam na next !!!!! ~ Julka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapraszam do mojej przyjaciółki - blog o Leonettcie proszęę poczytajcie dopiero zaczyna c;
    http://te-amo-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoj blog czytam od wczoraj...i przeczytalam wszystko! jest zajebisty! <3
    Nie martw sie :) Pisz spokojnie mature! Trzymamy kciuki! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Spoczko . Poczekamy na cb bo warto <3Jesteś Najlepszą blogerka ever † dziękuję Ci za to :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam Twojego bloga!!!
    Twój blog jest najlepszy! I spoko możemy poczekać (zniecierpliwieni), ale poczekamy

    OdpowiedzUsuń
  17. Epoki po czekam ale bardzo mnie ciekawi co będzie jest.Co oni wykombinowali?

    OdpowiedzUsuń
  18. spoko. Już sie bałam ze zawiesiłaś bloga. MEGA SIE CIESZE ZE BEDZIESZ CAŁY CZAS PISAĆ BO TWOJ BLOG JEST NAJLEPSZY NA ŚWIECIE !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Spoko :) ubóstwiam twojego bloga i czekam na nexta ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Spk poczekamy na cb

    OdpowiedzUsuń
  21. Niczego sie nie czepiam ale daj znak kiedy bedzie kolejny rozdział błagam . Nie ma nic ciekawego na innych o leonetcie twój jest NAJLEPSZY !!!!!!!!!!!!!!!!! CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na maturze !

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje!
    Zostałaś nominowana do LBA Na moim blogu opowiadania-o-prawdziwej-milosci.blogspot.com !

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapraszam do mnie : http://nuestrocamino12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Violetta mieszka wraz z ojcem na Greckiej wyspie " Maria". Mimu braku przyjaciół i matki kocha swoje życie i nie chce go zmieniać. Jej życie przejdzie gwałtowną zmianę, kiedy na wyspę przybędzie przystojny brunet o imieniu Leon. Czy Violetta zechce wrócić na stały ląd, kiedy czas pobytu Leona na wyspie dobiegnie końca, a może postanowi już na zawsze zapomnieć o chłopaku .....

    Zapraszam :) Właśnie pojawił się prolog

    http://ty-i-ja-to-jedno.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaczęła czytać Twojego bloga od wczoraj..i przeczytałam już wszystko jest naprawdę BOSKI <3 Ale spokojnie zajmij się tym co najważniejsze. A my poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dokladnie takie same zdanie xd...

      Usuń
  27. Dziewczyno. Ja rozumiem wszystko, bo też mam bloga i problemy z częstymi postami, a jestem młodsza. Jednak to już lekka przesada. Życzyłam Ci powodzenia na maturze i prosiłam o jak najszybszego nexta. Nie piszesz już 2 miesiące!!! Zaczynam wariować (tak jak mówiłam w jednym z moich poprzednich komentarzy)! Mam nadzieję, że przynajmniej dobrze się przygotujesz do matury.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ej no bez jaj !!!! W takim momencie ?? BLOG SUPER , MEGA , BOMBOWY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I spoczko będę czekała i nie tylko ja :** Jestem na 100% przekonana że za bardzo wciągnęłaś w to za dużo osób żeby tak wszystkie sobie od puściły :)))))))))))))) ŻYCZĘ WENY :))))))))) ^^ -~~Verdas'ionerka ~~
    ,

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie chce nic mowic ale juz jest 22.05 a rozdzialu nadal brak -,-

    OdpowiedzUsuń
  30. Józ maj. Dlaczego nie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  31. A jeżeli się jej coś stało ?:C Nie,no...Ja zawszę gadam jakieś głupoty,ale jest już MAJ!!Kiedy coś napiszesz ?;/

    OdpowiedzUsuń
  32. Dawaj jakiś rozdział jest już MAJ. Rozumiem że masz dużo pracy ale trochę czasu chyba znajdziesz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju,Karolina przykro mi to mówić ale jeżeli czegoś nie napiszesz do lipca,ja odchodzę.Przepraszam,ale rozumiem CIę,masz maturę i dużo pracy,ale jest już MAJ ;c

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesz, kumam, że masz dużo pracy, ale matury już były. Ja mam już troszku dość czekania, i bardzo mi przykro to mówić, bo bardzo Cię polubiłam, ale jak czegoś niedługo nie napiszesz to ja odchodzę:(((

    OdpowiedzUsuń
  35. Słuchaj,
    Rozumiem: matura, życie prywatne, nauka, prawko itd. , ale jest już maj. Matury już były, prawko chyba też już zdałaś a życie prywatne ma każdy z nas. Rozumiem też, że to że już po maturze wcale nie oznacza końca nauki. Blog to nie tylko przyjemność, ale też obowiązek. Napisz rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  36. Blog zostaje dodany do spisu blogów o Violetcie.
    Link: tableofstoriesaboutleonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Odezwij się chociaż!!! Chcę wiedzieć kiedy dodasz rozdział, co się z tobą dzieje i w ogóle

    OdpowiedzUsuń
  38. Sorry czekałam wystarczająco długo i postanowiłam, że odchodzę. Nie ma sensu czekać skoro minął długi okres czasu, a ty nic nie dodałaś. Matury były dawno, reszta też już pewnie zleciała. Sorry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo jak Anominek powyżej, odchodze. Przykro mi,ale minęło już kilka miesięcy...

      Usuń
    2. ja tez odchodze bo to juz zbyt dużo czasu

      Usuń
  39. Rozumiem wszystko, matury są ważne. Ale to już lekkie przegięcie! Pisałam z 10 razy (bo też jako anonim), jest już czerwiec (a TO pisałaś w lutym), już po egzaminach... Jak sobie nie radzisz z blogiem, to poproś kogoś do pomocy (chętnych będzie nie mało), a nie olewasz bloga! Świetnie piszesz, ale to marnujesz, przez co będziesz tracić czytelników. A naprawdę szkoda, bo to jest genialny blog. Myślę, że oprócz mnie, jeszcze wiele osób tak myśli i mam nadzieję, że czytasz komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ej!! Co się dzieje?!?! Czemu nie piszesz dalej przecież już jest czerwiec? Ja uwielbiam twojego bloga i nie jestem jedyną więc zaczni pisać bo stracisz czytelników ja czekam 4 dni jak nie to ja już rezygnuje !

    OdpowiedzUsuń
  41. Kobieto jest już niedługo koniec czerwca na co czekasz!?!?!?!?

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja odchodzę. Właśnie straciłaś już tylu czytelnikow...

    OdpowiedzUsuń
  43. Niestety, ja odchodzę...

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też już odchodzę... I tak długo już czekałam... Zawiodłaś mnie...

    OdpowiedzUsuń
  45. dopiero dzis znalazlam twojego bloga i stwierdzam ze jest mega , a spoko pozekam a w miedzy zasie zapraszam do mnie http://samiwariaci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Przestańcie!!!!!!!! To, że nie ma kolejnego rozdziału to nie znaczy, że nie macie odchodzić!!! Ciekawe co wy byście zrobiły gdybyście miały bloga który ma ponad 340.000 wyświetleń i maturę na głowie, hmm???
    Na prawdę "ANONIMY'' dajcie jej spokój, jasne???

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnir pisałaś i pisz dalej!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedy następny...już tak dawno nie było :(...zapomniałaś o nas?
    #Kate

    OdpowiedzUsuń
  49. Cześć ;* Dzisiaj przez cały dzień czytalam twoje historie Leonetty. Aż po prostu przeżywałam to. A teraz byłam taka ciekawa kto to był, mam nadzieje że to leon będzie w ciemnościach ♥. Masz wielki talent do pisania bo wymyślasz takie historie że az ci zazdroszczę. Mam nadzieję że chociaż zrobisz jakieś zakończenie, bo będę o tym myśleć co się stanie. Mas zwielki dar do pisania mam nnadzieję że mi odpiszesz ;* jak coś to pisz na ten email lub w komentarzu : nika4c_1@o2.pl. Dziękuję ci za dzien pełnych wrażeń ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Teeen blog jest świetny !! Ja muszę przeczytać następny rozdział bo nie wytrzymaaam !! Nigdy nie czytałam lepszego bloga!! On ma swoją fankę nr 1 !! MNIEEE!! :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Plis dodaj następny

    OdpowiedzUsuń
  52. omg cudownyyy <3
    boski <3
    na pewno bd czytała :*
    zapraszam do mnie http://podemos-leonetta.blogspot.com/
    proooosze o komy i czytanie <3
    besos :* życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń