niedziela, 29 grudnia 2013

Rozdział 45

Dom Violetty

Violetta
Kiedy weszłyśmy do domu o mało co nie doznaliśmy zawału. Było zbyt cicho i zbyt pięknie. Znam Leona i wiem do czego on jest zdolny ale to przeszło przynajmniej moje oczekiwania.
Wchodząc do domu było przyciemnione światło i już to wywołało nasz lekki nie pokój. Pod stopami czułyśmy płatki róż. Ułożone w strzałki. Na jednej ze strzałek spostrzegłyśmy zdjęcie Evy.
-To ja was moje drogie Panie najwidoczniej opuszczam. Jeśli nie wrócę powiedziecie moim rodzicom,że ich kochałam-powiedziała z przejęciem Eva i udała się do jednego z pokoi w moim domu. Co oni wykombinowali?
-Dobra to idziemy dalej -zaproponowała Cami.
-Wła...-chciała powiedzieć Ludmiła ale jakby coś jej przerwało.
-Ludmi wszytko ok?-zapytała przestraszona Fran.
-Ej ludzie ale jej tu nie ma - powiedziała zdezorientowana Nata.
-Pomału przestaje mi się to podobać-powiedziałam pełnym irytacji głosem.
-Eva dostaje jakieś zdjęcie, Ludmi ginie bez śladu- dodała równie jak zdenerwowana Cami.
-Co oni kombinują?-próbowała odnaleźć się Fran.
Po chwili otrzymałam SMS od nieznanego numeru.

"Nie ma się czego bać one są bezpieczne"

-Ej słyszałyście tam coś jest- powiedziała Natalia.
-Gdzie?-powiedziałyśmy jednocześnie.
-Chwila a która to powiedziała?-powiedziała pełnym głosem przerażenia Camila.-Oni myślą,że mnie jedna wiadomość uspokoi, to się grubo mylą.
-Spokojnie idziemy dalej bo na razie nawet do jadalni nie dotarłyśmy a trzech z nas już nie ma-próbowałam je uspokoić. Ja sobie z Verdasem porozmawiam. O ile nie zniknę.
-Spójrzcie w lustro-uprzedziła nas Cami.-Teraz przynajmniej bd widzieć jak się gubimy.
-Ale chwila coś tam jest przyczepione.-dostrzegła Fran i odczytała tą kartkę- jednak nie wszystkim chce się bawić w porywanie.
Pokazała nam kartkę na której było napisanie
Ti amo.
-Dobra ale to nam nic nie daję- przywróciła nas do porządku Cami.
-To jest pismo Marco-tłumaczyła się Fran.
-Tam jest Brodway !- wskazała palcem na taras Cami.
-Tam nikogo nie ma -powiedziała Lara
Ale jej już  nie było.
-Fajnie wszystkie się pogubcie- powiedziała poirytowana Mary.-Wy tu przynajmniej macie swoich facetów a my co zostaniemy na środku korytarza próbując się stąd wydostać i jedno....
-Halo Mary co się stało....
- No nie bez jaj nie ma jej, w prost genialnie teraz to ja na pewno zostanę sama-powiedziała juz delikatnie mówiąc zdenerwowana Lara.
-Spokojnie ja zostanę z Tobą. Verdas jest przewidywalny chyba...
-Dobra ile nas zostało musimy się trzymać jak najbliżej siebie. - powiedziała stanowczo Fran.
-Nie ma Mary, Cami, Naty, Ludmi, i Evy.
-Czyli zostałam ja Lara i Ty Fran .
-Idziemy dalej i trzymamy się razem -powiedziała ze strachem w głosie Fran.
Poszłyśmy w głąb salonu a tam na stoliku leżały sobie podgrzewacze, które tworzyły FRAN <3.
-To ja tu chyba zostaję-powiedziała ucieszona Francessca. - Mówiłam przynajmniej jeden nie bawi się w por...
-No chyba jednak się bawi- dodała z ironią w głosie Lara.
-Trzymamy się razem i idziemy na górę. Bo coś czuję,że zaraz to wszytko się skończy.-powiedziałam z nadzieją w głosie.
-Idziemy
Wchodziłyśmy powoli po schodach rozglądając się na wszystkie strony .
-Jesteśmy na górze-powiedziałam z ulga w głosie,ale chwila-Lara halo jesteś?-Chyba mówię sama do siebie.-Dobra Verdas co Ty kombinujesz bo dobrze wiem,że to Twoja sprawka.-Ale bez reakcji, cholera co on wymyślił . Starałam się być czujna, ale on jest nie obliczalny. Po chwili stała się jeszcze większa ciemność...to jest po mnie. Straciłam przytomność.....

***
Taki króciutki ...Jak sądzicie czy to był Leon...Przepraszam,że tak długo musicie czekać na rozdział,czasami zastanawiam się czy go nie zawiesić skoro was tak zaniedbuję....
Może uda mi się jeszcze napisać coś w tym roku. Choć za równy tydzień mam 100-dniówkę i ten tydzień to bd istna masakra. Miłej lektury<3
Pozdrawiam:*

88 komentarzy:

  1. Ale emocje! ;D Ja chcę już następny!
    Zapraszam do mnie ;P
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam na next :))
      zapraszam na mój blog http://violetta2-muzykaipasja.blogspot.com/ :))

      Usuń
  2. uu!! Co za cud.. a myślałam że już odeszłaś. Rozdział świetny!! Dawaj nexta jak najszybciej..

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu!
    Dawaj szybko następny!
    Czemu w takim momencie ?!
    Czekam na next :3
    Gabi <333

    OdpowiedzUsuń
  4. Boooski i strasznie trzyma w napięciu !!!!!!!!:* Zapraszam do mnie !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie <333
    Błagam dawaj kolejny <333
    Buziaczki :***
    Iza Blanco <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super!!! JESTEM pod wrażeniem , ale napięcie !!
    Super czekam na next i życzę udanego tygodnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś niemożliwa!!! Kocham cię najbardziej na świecie, kobieto!!! Masz talent w ch*j... Zajebisty blog i wogóle cała jesteś zajebista !!! ;** Twoje opowiadania zostaną mi w pamięci na zawsze <33 Twój blog jest jedyny na który wchodzę codziennie... ;)
    Nigdy cię nie zapomnę ;P Kocham, kocham <33

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zawieszaj bloga!!! Błagam!!!! Moge czekać nawet rok na takie superowe rozdziały!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. No co Ty, nie zawieszaj! Dodawaj kiedy możesz, ale nie zawieszaj! :)
    Rozdział świetny, fajny pomysł z tymi porwaniami, z tym, że na każdą mieli jakiś sposób.
    Rewelacja, która trzyma w napięciu! <3
    Mam nadzieję, ze to Leoś i Vilu nic się nie stanie ;P
    Studniówka to niezapomniane przeżycie, najlepsza impreza na świecie! Zazdroszczę Ci, poszłabym sobie jeszcze raz ;D Miłej zabawy ;*
    Czekam na next! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale emocje ...
    Teraz nie będę mogła spać w nocy :D
    Cudny rozdział ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rozdział!
    i to napięcie...
    ja nie mogę...
    nwm co tu jeszcze napisać...
    może....NIE ZAWIESZAJ!!!
    BO ZABIJE!...
    i nie mialabym nic przeciwko zeby rozdzialy pojawialy sie chociaz 2 razy w miesiacu...ALE NIE ZAWIESZAJ!
    Życze WENY, CZASU I CHĘCI na prowadzenie bloga!
    jest boski! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie proszę, piszesz super, wszyscy z zapartym tchem czekają zawsze na kolejne rozdziały
    PS. nami się nie przejmuj nie wolno ci rzucić pisania
    PS 2 zapraszam na bloga http://opowiadanka-violetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Genialny! Ciekawe, co oni wymyślili?! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo!
    Błagam dodaj szybko next!
    Wpadnij do mnie w wolnym czasie:) A i dzięki za twoje komentarze, one wiele dla mnie znaczą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękneeee!!!!! Nie wytrzymam musisz napisać szybko następny !!!!! Mam jeszcze proźbę...Proszę odwiedź...http://leonetta4eve.blogspot.com/ !!!! Bardzo mi zależy :D

    OdpowiedzUsuń
  16. szybko dodaj nowy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiem Ci kilka rzeczy.
    1. Nawet nie próbuj zawieszać bloga, bo Cię chyba uduszę! Wtedy to dopiero będzie masakra.
    2. Czemu urwałaś w takim momencie?! Szybko dodaj nowy, dobra?
    3. Nie musisz dodawać od razu następnego dnia, ważne by w ogóle było!
    4. Udanej studniówki! :)
    I nigdy nie przestawaj pisać!!! 1 rozdział czytałam dość dawno. Był jednak tak ciekawy, że nadal go pamiętam. Im dłużej piszesz, tym lepiej Ci to wychodzi. Gdy czytam twoje opowiadania, to czuję emocje bohaterów.Na zmianę się śmieje i mam dreszcze. Po za tym, podczas czytania co chwilę mówiłam do siebie: "Istny geniusz, istny geniusz...". I wcale nie kłamię!
    Lambristas
    PS
    Wchodźcie na violettarozdarteserce.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Super dodaj szybko next :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Boże Piękne <3
    Czytam to od paru tygodni i nie moge doczekać sie następnego <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham kocham czytać twojego bloga błagam pisz pisz dalej czekam na next :)) *-* ten rozdział boski jak każdy trzyma mnie w napięciu !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy następny rozdział nie rób mi tego dziewczyno proszę
    pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam do mnie:

    http://leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. SUPER !!!!
    SZYBKO PROSZE O NASTĘPNY :DDDDDDDDDDDDDD :DDDDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Co moge jeszcze dodać? Szybko dodaj next a rozdział świetny

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny czekam na następny! !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam tego bloga, nie zawieszaj go.

    OdpowiedzUsuń
  27. Szybko dodawaj nexta !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. czekam na następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  29. Jezus, ratunku!
    Powiem szczerze, że perfekcyjne!
    Niesamowite!
    Musisz takich wiecej robić!
    Ah, te porwania...
    I Fran. Nw czemu, ale mam faze na Marcescę.<3
    Wpadniesz do mnie? Zapraszam.
    Ambra <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Boooskoooo *-*
    I ta trzymająca w napięciu końcówka:
    „-Dobra Verdas co Ty kombinujesz
    bo dobrze wiem,że to Twoja sprawka.-Ale bez reakcji, cholera co on wymyślił . Starałam się być czujna, ale on jest nie obliczalny. Po chwili stała się jeszcze większa ciemność...to jest po mnie. Straciłam przytomność.....” <333
    Może to Leoś, tak pomyślałam xD
    Ale zaraz potem myśl:
    A może nie? Może to ktoś porwał Violę i nie będzie romantycznego wieczory tylko poszukiwania Vilu ^-^ Booooskoooo jest!!!
    Ale musiałaś tu skończyć?!
    Świetne jest naprawdę *-*
    Nie mogę się nexta doczekać <333
    Życzę udanego balu ;***
    A kiedy możemy się mniej więcej nexcika spodziewać?
    Pożyczysz weny i talentu? Ploooooseeeee ^-^
    Kocham i całuję mooocnooo @_@
    ~~Kate Verdas

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny *.*
    http://violetta-leonetta12.blogspot.com/
    wpadnij do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  32. kiedy next i jeszcze przerwałaś w takim omencie

    OdpowiedzUsuń
  33. cudo <33 zapraszam do mnie http://leonettal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli szybko nie dodasz następnego rozdziału, to chyba zwariuję!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ta końcówka (która trzyma w napięciu), zaczyna powoli doprowadzać mnie do szału! Nie wiem co się stanie i przez to mam w głowie jeden wielki kłębek: A może to...? Nieee, to na pewno to...! Już sama nie wiem co myśleć. Błagam, napisz następny!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zostałaś nominowana do LBA na:
    leon-i-violetta-niebezpieczna-milosc.blogspot.com
    Gratuluję;-)

    OdpowiedzUsuń
  36. kocham tego bloga
    szybko dawaj nastepny bo sie niecirpliwie

    OdpowiedzUsuń
  37. Ty chyba zapomniałaś ze masz bloga :-(

    OdpowiedzUsuń
  38. Dodaj nowy natychmiast, bo normalnie już nie wytrzymam;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Zaponmiala o nas czYtelnikach tego bloga smutno mi jest :-(

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej.!Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu : http://leonettamoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Zostałaś nominowana na moim blogu http://leonettablogtiniverdas.blogspot.com/ do LBA.

    OdpowiedzUsuń

  42. nominowałam cie do LBA więcej szczegółów na moim blogu http://leonettal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Smutam się :-(
    DAWAJ NOWY ROZDZIAŁ !!!!!!!!!!
    plose

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny blog! Czekam na post.

    OdpowiedzUsuń
  45. Błagam dodaj nowy rozdział!!! Tak długo już nic nie piszesz... To już mój trzeci koment! Nie mogę wytrzymać, co chwilę zaglądam i doznaję rozczarowania. Wcześniej pisałam, że na taki geniusz mogę czekać i rok, ale to była przenośnia!!! Pliiis! Dodaj nexta, bo inaczej naprawdę zeświruję!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jezusie! Coś okropnego ! Myślałam, że wszystkie zginą! Czekam na next!
    Zapraszam do mnie: nowe-opowiadanie-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. świetne kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  48. Kobieto czy ty naprawde to wszystko sama piszesz??? to poprostu cudo. Naprawde czekam na nexta.

    OdpowiedzUsuń
  49. Genialnyyy <333

    Zapraszam i proszę o udział w konkursie <33 :
    http://martinastoesselxxx.blogspot.com/


    Pozdrawiam !!!


    Ps Masz boskii wygląd bloga <33

    OdpowiedzUsuń
  50. genaislny cudo masz wilki talent kiedy next?

    OdpowiedzUsuń
  51. Super !!!!! Kiedy next !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  52. Wieża ktory dzisiaj tak długo nie dodajesz a idziesz tak ciekawie prosze pospiesznie sie

    OdpowiedzUsuń
  53. takie napiecie nie moge

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku świetny rozdział normalnie kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny!
    Szczerze mówiąc nie wiem czy to był Leon, może...
    Poczekam na kolejny rozdział to się (mam nadzieję) wszystkiego dowiem ;)
    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam : http://violletta-fanfiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ja pierdl... rozumiem że pisanie bloga jest trudne ale żeby pisać jeden rozdział przez około miesiąc to chyba przesada!

    OdpowiedzUsuń
  57. ZAPRASZAM NA WSPANIAŁEGO BLOGA O VIOLETTCIE I JEJ PRZYJACIÓŁCE MERY! HISTORIA PEŁNA NIEOCZEKIWANYCH ZWROTÓW AKCJI I NIEPOROZUMIEŃ MIĘDZY ICH NAJBLIŻSZYMI - LEONEM, DIEGO, NATI, MARCO I LUDMIŁĄ!
    http://1000-twarzy-mery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam

    leonetta-znapisami- opowiadania.blogspot.com

    Weronika Marzec

    OdpowiedzUsuń
  59. Zapraszam

    leonetta-znapisami- opowiadania.blogspot.com

    Weronika Marzec

    OdpowiedzUsuń
  60. czy ty sobie z nas zartujesz ? piszesz ten rozzdzial z wiece niz miesiac ilez mozna ??????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  61. świetnie czekam na next zapraszam do mnie chociaż nie jest związany z Tini makeyouloveme25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. bosko czekam na next zapraszam do mnie http://tiniandhazza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Dodaj szybko nexta <333 Bo umrę z ciekawości XD

    OdpowiedzUsuń
  64. Kieddy następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej <33 super! kiedy next?
    zapraszam do mnie
    www.leonettanazawsze-opowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej ! Świetny blog :) zapraszam do mnie http://angieletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Teraz to na serio nas zaniedbujesz! Proszę dodaj następny!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  68. Nie rzucaj bloga nawet jeśli masz wrzucać rozdziały co pół roku!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Jezu co się z nią stanie??!!! Jak zawiesisz bloga to cię znajdę i zamorduję obiecuję Ci to!

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny blog!<3 Zapraszam do mnie :http://auslly-mimo-wszystko.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  71. O kurcze czytam juz chyba nasty raz tego bloga i za każdym razem tak samo trzyma w napieciu :)

    OdpowiedzUsuń
  72. wiesz co prawda pisze się dlugo rozdział ale 2 miesiące to juz lekka pzesada jak chcesz przestac pisac to bynajmniej to oglosc ze nie prowadzisz juz bloga b jednym, slowem taki blog jest beznadziejny a masz talent i ciekawie piszesz ale jesli nie chesz go prowadzsz to napisz ze nie bedziesz juz i go skasuj

    OdpowiedzUsuń
  73. Dawaj następny rozdział!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. ŚWIETNE!!!
    Ps. Zapraszam do mnie http://leonettaattenoel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Kiedy następny rozdział???? ( Ps. Boski rozdział ;) )

    OdpowiedzUsuń
  76. Dodaj rozdział proszę!
    Sprawdzam czy jest rozdział prawie codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  77. extra zapraszam do mnie http://kasiaz01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. JAK ZWYKLE PIĘKNY + ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  79. super blog ;*
    zapraszam do mnie http://leonettastory99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Hej powiem ci, że tego bloga zaczęłam od niedawna czytać, ale już się zakochałam. Będę tu naprawdę często wpadać, bo warto. Nie mogę się doczekać dalszego posta.
    Pozdrawiam leonetta16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Nie mogę się doczekać kolejnego rozdziału!!!!!!!!!!!!!! Twój blog jest wspaniały i taki romantyczny, a także pełen akcji. Naprawdę warto przeczytać wszystko i zapamiętać rozdziały. Mam nadzieję, że kiedyś zostaniesz wielką pisarką i w księgarni będą Twoje książki napisane z sercem i miłością. Podziwiam Cię i zawsze będę czytać twoje opowiadania.
    KOCHAM TWOJEGO BLOGA!!!!!!! Po prostu jest on dla mnie jak lektura, której nie czytam z obowiązku tylko, że tego chcę.
    POZDRAWIAM!!! Twoja fanka Julia <333333

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten blog jest CUDOWNY!!!
    Zapraszam do mnie:) nasz blog jest zupełnie inny od innych (ale też Leonetcie)
    http://sanadziejaumieraostatnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zapraszam do mnie.
    http://caly-moj-swiat-to-ty.blogspot.com/
    Wkrótce pojawi się Prolog, a za niedługo I rozdział. Więc zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń