piątek, 29 listopada 2013

Rozdział 43

Park koło Studio21

Ludmiła
Podszedł do nas jakiś chłopak,którego widziałam pierwszy raz na oczy . I co mnie najbardziej zdziwiło Viola go znała. Podeszła do niego i się z nim przywitała. A co mnie najbardziej zdziwiło Leon nie był zazdrosny mało tego on  się z nim znał.
-Ej ludzie to jest Federico Cotza kuzyn Violetty.- podszedł do nas Leon wraz z tym chłopakiem.
-Hej miło Cię poznać, jestem Ludmiła Ferro, to jest Francessca, dalej Camila, Eva i Lara. -Każda z dziewczyn kiwnęła ręką na przywitanie.
-Ja jestem Roberto...-przerwał mu Federico
-Jesteś kuzynem Leona i chłopakiem Ludmiły.
-Wow sporo o nas wiesz- powiedział zaskoczony Roberto.
-Ja jestem Brodway, tam jest moja siostra Marry.
-Ta będziemy sąsiadami.
-O jak miło- dodał zdziwiony Brazylijczyk.
-Ja jestem Andres , to jest Napo, tam dalej jest Braco i Marco. A ten sam tam dalej -mówiąc to wskazał ruchem głowy na Maxiego. - Jak sądzimy ma obecnie kryzys w związku .
-A no właśnie właśnie brakuje mi Natalii
-Leon widzę,że dobrze go poinformowałeś -dodałam z nutą podziwu w głosie.
-Viola siedziała w łazience trochę długo -powiedział Leon z delikatnym uśmiechem na ustach.
-Ej !- oburzyła się Viola i dźgnęła Leona w żebra.
-Ała bolało ...-Leon spojrzał na Viole, które początkowo mówiło : ,,A nie było tak ?" Lecz po chwili wymowa jego oczu była całkowicie inna : ,,Ale i tak Cię kocham'' i delikatnie uśmiechnął się do swojej dziewczyny.
Gdy skończyłam się w nich wpatrywac czego ostatnio mi brakowało ...inaczej brakowało mi patrzenia na ich szczęście i miłość. Ale wracając do rzeczywistości...
 -Ludzie co robimy z Maxim i Natalią , a raczej gdzie?- wrócił do sedna sprawy mój Verdas .
-U mnie odpada wyciąganie czegokolwiek od Naty bo chłopaki bd pomagać Brodway'owi w przeprowadzce -powiedziała Viola.
-Mogę wam pomóc ?-zapytał Federico.
-Każda para rąk się przyda -oznajmił Roberto.
-Dobra o 17 u mnie-zarządziła Fran
-Ok-oznajmiłyśmy jednogłośnie.




Dom Violetty



Leon
Jeju jakoś dziwnie czuję się w domu Violi bez niej . W sumie są chłopacy i kuzyn Violi więc nie powinienem czuć się nieswojo ...
-Ludzie do roboty bo jak dziewczyny wrócą to nic nie zrobimy - ta oczywiście mam na myśli Violkę,bo musimy troszku nadrobić.
-Ta jasne i wcale nie masz na myśli Violi?- dodał z ironią w głosie Andres .
-Powiedziałem przecież,ze dziewczyny czyli Marry i Ludmi, Cami, Fran, Larę i resztę.
-Ależ oczywiście masz rację-powiedział sarkastycznie Andres.
-Tobie rzeczywiście trzeba znaleźć drugą połówkę, bo wszędzie doszukujesz się tego,że za wszelką cenę chcemy się widzieć z dziewczynami- nie żebym temu zaprzeczał, ale to swoją drogą.
-Będziemy tak gadać bo serio nas tu dziewczyny zastaną i znów zacznie się  gadka,że tyle czasu i nic nie zrobiliśmy i wtedy dopiero się zacznie.-powiedział Roberto.
-A właśnie Maxi co tam u Ciebie?- zapytałem próbując wykonać nasz plan.
-Właśnie stary- podtrzymywał temat Marco.
-Nic się nie stało-powiedział bez przekonania Maxi kładąc karton na podłodze.
-Ta jasne, bo Ci uwierzę!-  Powiedziałem z lekkim uniesieniem .
- Natalia ze mną zerwała, lepiej !!?- Powiedział Maxi z irytacją w głosie, od razu usiadł i  zakrył twarz rękoma.
-Ej no stary czemu nic nie powiedziałeś, kiedy ?
-Wczoraj...
Jaki los bywa przewrotny ja się pogodziłem z Violką a on rozstał się z Natą. A byli oni dla nas przykładem....
-Nie martw się wszytko się ułoży sam zobaczysz. Spójrz chociażby na mnie i Violę, nasz związek wiele przeszedł nawet więcej niż nie jedno małżeństwo a i tak jesteśmy razem. Potrzebujecie czasu.
-Dzięki Leon i wam też chłopaki i wiecie co macie rację muszę o nią zawalczyć bo umartwianie nic nie pomoże.
-No widzę,że zaczynasz zdrowo myśleć- powiedział Braco.
-Chłopaki- odezwał się Fede.- A szczególnie Roberto i Leon nie mieliście nic przeciwko,jeżeli zaprosiłbym Larę na spacer?
-A co wpadła Ci w oko zobaczcie go ledwo przyjechał i już znalazł swoją połówkę a jo to co ?- zbulwersował się Andres.
-Jeżeli o tym mowa to ja mam podobne pytanie do Brodwaya w sprawie Marry- oznajmił Napo
Mina chłopaków wyrażała zdziwienie.
Verdasowie spojrzeli po sobie porozumiewawczo i wydali werdykt.



*****
To rozdział jest oceńcie sami bo mi aż siara go czytać bo  mi się nie podoba. Rozdziały będa różnie. Dziękuję za nominację ale kiedy ja je zrobię to ja sama nie wiem.
Dziękuję za wsparcie was wszystkich, dziękuję,że czytacie moje wypociny które według mnie  nie są nic warte .
Pozdrawiam i życzę miłej lektury:*
Do zobaczenia <3


19 komentarzy:

  1. superr <3 fajnie ze znowu piszesz :-;-)P

    OdpowiedzUsuń
  2. juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuchuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jest rozdzial! ale sie wyczekalam!!!! boski :* ale co to za nowosc! :D ale sie podlizuje! XD nie no ale na serio mi sie podobal! tylko nie karz nam tak dlugo czekac na nastepny blagam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kłamstwa. A więc, tylko ja mogę mówić, że moje "dzieła" są nic nie wartymi wypocinami, rozumiesz? Bo tylko ja ze wszystkich blogerek jakie znam, jestem tak bardzo do dupy.
    Nie zapraszam Cię do mnie, nie chcę się kompromitować :(
    A rozdzialik jak zwykle zajebisty :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super super super kocham to !! A rozdzial jest zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny!!!
    Czekam na next!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super !!
    Ciesze się , ze znalazłaś czas i dodałaś rozdział :)
    Życzę weny i czasu na pisanie bloga :)
    Czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ze już dodałaś, czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne ze już dodałaś, czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny! Genialny ! Po prostu Idealny ! ;D
    Czekam na następny i Zapraszam do mnie;***I
    http://whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ! Ciesz sie ze wreszcie cos napisalas ! I wcale nie jest tandetny ,jest cudny ;) Zapraszam Cie do mnie opo-violetta.blogspot.com

    Marcy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do siebie http://disney-violettaa.blogspot.com
    Trwa nabór na nowego redaktora bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział.
    Kocham twojego bloga.
    Gdybyś miała czas, wpadłabyś do mnie i skomentowała? http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny, nareszcie, bo już się nie mogłam doczekać

    OdpowiedzUsuń
  14. masz bardzo niską samoocenę , bo ten rozdział jest na prawdę świetny

    OdpowiedzUsuń
  15. JESSST <3
    NARESZCIEEEEE DODAŁAS KOLEJNY ROZDZIAŁ TAK DŁUGO NA NIEGO CZEKAŁAM <3333333
    BŁAGAM NEXT <333!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://barwne-szablony.blogspot.com/2013/09/4-6-leonetta-diletta-violetta.html#comment-form możesz pobrać szblon z leonettą

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ;3 Zapraszam do mnie xD leonetta-nowa-historia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń