poniedziałek, 11 listopada 2013

Rozdział 42

Studio 21

Camila
Ten weekend minął bardzo szybko . A w tym tygodniu wyjeżdża moja miłość życia. Jakie to życie jest nie sprawiedliwe, jaka ta miłość jest nie sprawiedliwa ...
A co to moje napuchnięte oczy widzą Viola wchodzi do Studia z Leonem...za rękę.
-Widzę, że weekend się udał moi kochani?- zapytałam, wymuszając uśmiech na twarzy.
-A udał - wtedy Viola uśmiechnęła się do Leona i się do niego wtuliła. A ja odwróciłam wzrok w stronę szafki i próbowałam powstrzymać potok łez.
-Ej Cami co jest? Czemu jesteś taka smutna? Dlaczego się nie cieszysz?- zapytał mnie Leon. A ja spojrzałam  na niego jak na idiotę.
-Verdas weź mnie nie dobijaj ! Z czego mam się cieszyć?! Z tego,że Brodway wyjeżdża ?
-Cami to Ty nic nie wiesz ? -Viola spojrzała na mnie jak na idiotkę
-A co mam niby wiedzieć? Oświećcie mnie ...
-Brodway zostaje wraz z siostrą. Będą mieszkali u mnie w domku dla gości. Brodway nic nie powiedział?
Właśnie w tym momencie do Studia wszedł Brazylijczyk. A ja spojrzałam na niego złośliwym spojrzeniem, po czym uśmiechnęłam się i rzuciłam mu się na szyję.
-Ty podły draniu, dlaczego mi nic nie powiedziałeś?
-Chciałem zrobić Ci niespodziankę.
-No i udało Ci się-pocałowałam go w policzek, po czym on objął mnie ramieniem i ruszyliśmy w stronę sali, gdzie za chwilę miały odbyć się zajęcia tańca.

2 godziny później :

Roberto
-Padam, ratunku- wypowiedziałem to z resztą sił jaka mi pozostała po zajęciach z Gregorio.
-Nie tylko Ty ja nie czuję mięśni-dodał mój kuzyn.
-Ała ałć jak boli masaż by się przydał- dodała Viola.
-Co u dzisiaj odbiło? Tak nas katować- jęczała Cami.
-Violu kochanie wspominałaś o masażu ? -zapytał się z nadzieją w głosie Leon
-Tak ale dla mnie-zgasiła go Viola
-Nie marudźcie bywało gorzej -dodał jakoś dziwnie ożywiony Brodway -Właśnie chłopaki, pomożecie mi z tą przeprowadzką ? Nie chcę kłopotać Pana Castillo i tak wystarczająco zrobił dla mnie i Marry.
-Jasne , nie ma sprawy. -odpowiedział Leon
-Tylko jeden warunek nie dzisiaj - podkreśliłem.
-Pomimo,że po mnie tego nie widać też jestem zmęczony. Więc proponuję jutro.
-To jest bardzo dobry pomysł.-powiedział Leon.


Maxi
Ty tępa pało! Jakim cudem nazywasz się mężczyzną skoro zaprzepaszczasz swoją szansę na szczęście. Jesteś idiotą, nawet nie potrafisz jej odzyskać. Zerwaliście wczoraj a Ty nic nie robisz w tym kierunku aby ją odzyskać. Z każdą minuta, sekundą brakuje mi jej co raz to bardziej.

Przerwa(30min) 

Park koło Studio 21

Ludmiła
-Dziewczyny gdzie jest Natalia? Widziała ją któraś ?
-Widziałam ją dzisiaj rano, ale potem to juz nie -odpowiedziała Fran.
-Coś się wydarzyło pomiędzy nią a  Maxim ...-stwierdziła Eva
-Skąd ten pomysł?- bardzo ją lubią ale co ona wygaduje.
-Bo dziś nawet na siebie nie spojrzeli, a na zajęciach śpiewali osobno a poza tym spójrz na Pontego, siedzi bez życia.
Rzeczywiście Eva miała rację. Coś jest na rzeczy. Podeszli do nas chłopcy .
-Wiecie może co się dzieje z Maxim ?- zapytał Leon, po czym wskazał na Maxiego siedzącego samego na ławce.
-W ogóle nie mógł skupić się na próbie- dodał Brodway
-Nie wiemy nic -dodała Violetta i podeszła do Leona a ten ją objął
-A wy widzę...no wyjazd udany-dopowiedziałam z wielka radością. Tylko gdzie mój Verdas się podziewa.
Oni nic nie powiedzieli tylko spojrzeli sobie głęboko z oczy. Oglądałam się w poszukiwaniu Roberto, i ku memu przerażeniu zobaczyłam Emmę, która spoglądała na Leona i Violę triumfalnym wzrokiem, ona mnie na serio przeraża.
-Ej ludzie co robimy z Natalią i Maxim?-przywróciła mnie do porządku moja szwagierka tzn. Lara.
-Robimy tak jak zawsze -powiedział Braco.
-To znaczy jak?- zapytał zdezorintowany Marco.
-My gadamy z Maxim a wy z Natą. -powiedział Roberto, który do nas dołączył.
-To kiedy?- zapytała Camila
-Proponuję jutro.-powiedziała Viola.
-Mam pomysł zwerbujemy Maxiego do pomocy przy przeprowadzce- powiedział mój Verdas.
-To ja też wam pomogę-powiedział Barco.
-Idę z wami - dodał Andres
-Im nas więcej tym szybciej pójdzie,ja wam też pomogę.-Zgłosił się Marco.
-Nie no przy takiej ekipie pójdzie nam znacznie szybciej -powiedział Brodway.

Po chwili dołączył do nas jakiś chłopak...






***
Rozdział troszku bardzo lipny daremny i wgl masakra tak dlugo mnie nie było a tylko na takie coś mnie stać.  Nie napisałam całego rozdziału, tzn zmodyfikowałam go bo troszku inaczej miałam w zeszycie.
Bardzo przepraszam,że mnie tak długo nie było ale matura, prawko studniówka masakra . Jak coś nowego wydobędę z siebie to na pewno dodam

37 komentarzy:

  1. NARESZCIE!
    Rozdział jest fajny.
    Zapraszam do mnie http://realloveleonettaviluileon.blogspot.com/
    Ps. PIERWSZA:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny rozdział :)
    Super , ze dodałaś pomimo braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rozdział!!!
    Zapraszam do mnie leonetta-foorever.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Adunia :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma sprawy, no przecież nic się nie stało.
    Rozumiemy, że nie masz czasu.
    A rozdział genialny :-)
    Serio :**
    Wiem, że kom głupi, krótki i bez sensu.
    Z całego serduszka Cię za to przepraszam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. ufff...wrocilas! ale zaciesz!
    nie opuszczaj nas blagam!
    ale mialam faze jak cie nie bylo!
    rozdzial jak zawsze supcio

    papa i zycze weny i czsu na pisanie tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział ;D
    Już się bałam , że zapomniałaś, ale rozumiem , że nie miałaś czasu ;)
    Czekam na następny
    Ps . Genialny nagłówek ;****

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział.
    Cieszę się, że wróciłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wchodzę na bloggera, aby zobaczyć co nowego słychać na blogach, które obserwuję i nagle euforia: Karolina coś dodała!

    Osobiście myślę że po takiej przerwie rozdział wyszedł Ci świetny.
    Sama od dwóch tygodni mam zastój weny i chyba zaraz aż coś napiszę, dzięki temu, że dodałaś nowy rozdział. ;)

    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały, jak każdy. Dodawaj kiedy możesz. Dobrze, że nie zaniedbujesz spraw prywatnych przez bloga.
    Chciałam CI jeszcze napisać, że Twój blog był pierwszym, którego zaczęłam czytać. Przez pierwsze rozdziały czasami płakałam... Miałam do nadrobienia 38 rozdziałów i przeczytałam to w jeden, wakacyjny, deszczowy dzień. Piszesz naprawdę cudownie, nie to co ja... :(
    Życzę Ci weny :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile mam czekać, no ile ?
    Już się bałam, że kosmici cię porwali !
    Rozdział wcale nie lipny
    Viola taka dobra
    Uszanowanko
    (Subtelnie zaproszę do skomentowania rozdziału na the real)

    OdpowiedzUsuń
  11. BOSKI BOSKI BOSKI <3 <3 <3 Leonetta <3 <3 <3 Oj a Naxi musi się pogodzić ... z niecierpliwością czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny blog ^^
    to blog przyjaciółki http://kimmyijack.blogspot.com/ może wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny rozdział!
    A ja już się bałam że zapomniałaś...
    Po prostu koffam twój blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś nominowana na moim blogu!
      Więcej informacji znajdziesz tutaj:
      http://leonettaa4ever.blogspot.com/

      Gratulacje!

      Usuń
  14. Zostalas nominowana do LBA http://violetta-diego.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super<333
    Naprawdę masz talent
    Zapraszam do mnie http://violettapolaco.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. OHH WRESZCIE WRÓCIŁAŚ BARDZO SIĘ Z TEGO CIESZĘ
    I GENIALNY ROZDZIAŁ

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie ! xD
    rozdział ŚWIETNY
    pisz takich więcej :D
    Czekam na next i zapraszam do mnie
    whycannotyoustoptheoftime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny!
    Długo czekałam na rozdział, aż wreszcie jest<3
    Rozdział wcale nie lipny, tylko wspaniały! ;-D
    Spx, rozumiem. Przecież każdy ma jakieś życie, niż tylko blog ^^
    Czekam na nexta
    Ptysia *-*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nareszcie rozdział! Cudowny <333 Kocham Cię :3
    Natala

    OdpowiedzUsuń
  20. Tyle się naczekałam, ale warto było .:) Masz talent ! :D No i życzę dobrze zdanej maruty :D. Tak, tak - już teraz. ;p Rozdział kapitalny . C; love, love, love ♥
    Jak bd miała chwilkę to zapraszam do siebie . :)
    http://opowiadania-federico-y-ludmila.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulację!
    Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award !!! :)))
    Szczegóły na moim blogu:
    http://leonetta13.blogspot.com/

    PS.Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzięki, że w końcu dodałaś! Codziennie sprawdzałam, kiedy nowy! <3
    Zapraszam do mnie leonetta-na-wieki.blogspot.com
    Może znajdzie ktoś czas na czytanie moich wypocin? <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Super! Kocham twojego bloga :*
    Zapraszam do mnie: http://leonettaaforeverr.blogspot.com/
    /A.Forever

    OdpowiedzUsuń
  24. Wreszcie! <33 Już myślałam ,że nigdy nie dodasz kolejnego rozdziału. Czekam na następny : D

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie mogę doczekać się następnego rozdziału przy okazji zapraszam do mnie http://shinelikeastarinthesky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny blog na serio. !!! Bardzo wzruszajacy !!! Moge się o cos zapytać? Ty na prawde ogladasz violette.? Ja jestem w podobnym wieku do ciebie. I oczywiscie czekam na next :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ROZDZIAŁ SUPER.!!!!
    Zapraszam do mnie
    http://leonettamoimzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, cudowny.
    Kiedy next??

    OdpowiedzUsuń
  29. PROSZĘ A NAWET BŁAGAM O NEXTTT <333333

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję, zostałaś nominowana do LBA.
    Szczegóły na moim blogu: http://wady-leonka-verdaska.blogspot.com/2013/11/nominacje-do-lba.html
    Pozdrawiam, i czekam na rozdział//Ptysia*-*

    OdpowiedzUsuń
  31. Dodaj nowy plisssssssssssssssss!!!! Jesteś boska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Blagam pisz dalej wczoraj czyli sobata zaczelam czytac tego blga on jest swetny pisz dalej blagam cie prosze zrob to dla nas

    OdpowiedzUsuń
  33. Piszesz genialnie, i rozumiem że nie masz czasu, ale troszkę częściej musisz pisać. Na przykład raz na dwa tygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam do mnie:

    http://niesamowitamiloscleonetty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń